Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Typ 24h mellan bilderna. Behöver jag nämna vilket väder som var roligast att vara ute i 😂
F676DA1B-3FC2-4620-9E7D-F32A9DABDF8C.jpeg


Mvh Miks
 
Helt klart piercingen som gjort ondast! Inte blev det bättre av att jag tappade staven när jag skulle sätta i den också så fick leta runt efter den i tio minuter med kanylen stickande ut från läppen 😅 Än så länge är jag kluven till om jag gillar den
C64D89F7-B5E4-4A11-984D-6A7D2D0B2838.jpeg
 
Tycker alla borde testa! Det är en fantastisk upplevelse och jag upplever att jag mår allmänt bättre av regelbundna kallbad ☺️
Jag tror att det är en smaksak. Jag tycker att det är helt förfärligt, gör det någon gång om året och bara när jag kokat i bastu en bra stund. För mig är det en plojgrej, att man kan skratta åt hur hemskt det är.

Badar normalt sett inte alls om det är under 25 grader i vattnet. Kallt vatten är liksom inte min grej.
 
Jag tror att det är en smaksak. Jag tycker att det är helt förfärligt, gör det någon gång om året och bara när jag kokat i bastu en bra stund. För mig är det en plojgrej, att man kan skratta åt hur hemskt det är.

Badar normalt sett inte alls om det är under 25 grader i vattnet. Kallt vatten är liksom inte min grej.

Ja jag tror antingen man hatar det eller älskar.
Men tycker man ska prova, så många som avfärdar innan liksom :)
 
Ja jag tror antingen man hatar det eller älskar.
Men tycker man ska prova, så många som avfärdar innan liksom :)
Hur gör du för att andas när bröstkorgen är under vattnet? För mig har hela andningsmekanismen totalt låst sig så fort jag bara har huvudet över vattnet. Släpper det efter ett tag eller blir det inte så för dig alls?

Jag har bara provat två gånger men det var inget för mig! :p Kanske funkar bättre med bastu innan/efter för mig, det har jag ännu inte testat.
 
Hur gör du för att andas när bröstkorgen är under vattnet? För mig har hela andningsmekanismen totalt låst sig så fort jag bara har huvudet över vattnet. Släpper det efter ett tag eller blir det inte så för dig alls?

Jag har bara provat två gånger men det var inget för mig! :p Kanske funkar bättre med bastu innan/efter för mig, det har jag ännu inte testat.

Just när bröstkorgen kommer under (det är det jobbigaste läget!) så blir det lite chock. Men det släpper fort, försöker tänka lite yogaandning typ :) efter det är det inga problem.
 
Ja jag tror antingen man hatar det eller älskar.
Men tycker man ska prova, så många som avfärdar innan liksom :)
Jag har tänkt att jag ska prova att bada när det är lite kallare ute... Jag tycker inte om när det är kallt i vattnet, men förra sommaren när jag badade i lite kallare än vad som var bekvämt så var det SÅ skönt efteråt. Så, då blev jag nyfiken...
 
Tycker alla borde testa! Det är en fantastisk upplevelse och jag upplever att jag mår allmänt bättre av regelbundna kallbad ☺️
Man kanske borde kolla hjärtat först 😂. Läste om en 49 årig karl som skulle testa vinterbad för första gången. Hans sambo hade sagt att det där kan man få hjärtsnörp av och han skoja och sa tänk om jag dör. Direkt efter doppet fick han hjärtstopp! Visade sig att han hade ett medfött hjärtfel han inte visste om 😳
 
Man kanske borde kolla hjärtat först 😂. Läste om en 49 årig karl som skulle testa vinterbad för första gången. Hans sambo hade sagt att det där kan man få hjärtsnörp av och han skoja och sa tänk om jag dör. Direkt efter doppet fick han hjärtstopp! Visade sig att han hade ett medfött hjärtfel han inte visste om 😳

Oj, ja vet man om att man har hjärtfel så ska man inte bada! Kan vara bra att kolla upp innan 😨
Jag har blåsljud, men tror inte det ska påverka!
 
Man kanske borde kolla hjärtat först 😂. Läste om en 49 årig karl som skulle testa vinterbad för första gången. Hans sambo hade sagt att det där kan man få hjärtsnörp av och han skoja och sa tänk om jag dör. Direkt efter doppet fick han hjärtstopp! Visade sig att han hade ett medfött hjärtfel han inte visste om 😳

Min skola hade isbad som aktivitet för årskurs 9 förr, men på grund av att det kan trigga igång hjärtfel slutade dom med det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
509
· Visningar
25 537
Senast: alazzi
·
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
606
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
31 32 33
Svar
646
· Visningar
37 784
Senast: Nordthor
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 208
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp