Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min tur att tycka att jag ser lite gammal ut, men när man går runt bland kullar och berg i bara linne i mars så är allt förlåtet!

20220327_160545.jpg


Dessutom har jag alltid sagt att jag tycker att rynkor är charmigt, så jag kan inte gärna klaga nu när de börjar dyka upp hos mig :D
 
Äsch, bry dig inte om vad andra tycker.
Jag klär mig ofta som ett barn, handlar inredning på barnavdelningen, är supertramsig och töntig 😁
Min sambo som är 6 år yngre är den vuxna och förståndiga här.
Lev ditt liv precis som du vill ❤️

Jag kommer fortfarande att ha Sabaton-hoodies när jag sitter på ålderdomshemmet :cool: Jag skiter fullständigt i om det anses passande för ens ålder eller ej :D
 
Ehhm, jag vill inte leva :crazy:

Jag är så himla omogen och så är det så många som anser att man inte kan klä sig som jag gör när man är vuxen så därför blir det jobbigare 😕
Grått och rosa låter jättesnyggt!

Äsch, bry dig inte om vad andra tycker.
Jag klär mig ofta som ett barn, handlar inredning på barnavdelningen, är supertramsig och töntig 😁
Min sambo som är 6 år yngre är den vuxna och förståndiga här.
Lev ditt liv precis som du vill ❤️

Som jag ser det rymmer varje människa tre åldrar. Först är det den biologiska åldern. Sedan är det personlighetsåldern, den som gör att man kan möta en femårig liten farbror precis som en 77-årig tonårstjej. Till sist är det erfarenhets- eller mognadsåldern beroende på i hur hög grad man har påverkats av livet. Det tycks vara individuellt vilken av dessa som är den mest framträdande. Det beror också på situationen. Jag är ”vuxnare” tillsammans med dem jag har lärt känna i högre ålder än tillsammans med ungdomsvänner. Inte så, att jag skulle vara omogen eller oseriös, men det kan ändå ibland finnas något slags lekfullhet i relationen med ungdomsvänner.

Själv har jag länge varit två människor i en. Som ung visade jag mig ogärna ute utan vit skjorta och slips. Jag minns, när jag skulle hjälpa mormor att beskära rosorna och höll på att klippa av mig slipsen med sekatören. Det var först sedan jag hade fyllt 30 år, som jag vågade mig på att skaffa en jeansjacka. Världen gick inte under. Det blev inte ens ett jordskalv.

Nu har det slagit över åt andra hållet. Jag har inget emot slips och kavaj, men jag använder gärna overall på promenader. Asos bilder visar, att man nog i första hand vänder sig till dem som är yngre än jag. Jag använder också gärna onepiece.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
25 799
Senast: Enya
·
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
606
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
31 32 33
Svar
646
· Visningar
37 800
Senast: Nordthor
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 208
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp