Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, du ser inte gammal ut. Och även om det vore så, är det inget fel med detRufsig rufsig efter promenad. Jag ser så gammal ut
Visa bifogad fil 88020
Rufsig rufsig efter promenad. Jag ser så gammal ut
Visa bifogad fil 88020
Alla ska vi den vägen vandraRufsig rufsig efter promenad. Jag ser så gammal ut
Visa bifogad fil 88020
Öh sa du se gammal ut ?!? KnappastRufsig rufsig efter promenad. Jag ser så gammal ut
Visa bifogad fil 88020
Rufsig rufsig efter promenad. Jag ser så gammal ut
Visa bifogad fil 88020
Jag med ganska exakt som er tror jag. Såg nån bild på Anna Bergendahl nu efter mellot och tänkte; jisses vad gammal hon faktiskt redan ser ut...Yngre än mig .Vadå gammal
Du är väl i min ålder?
Vi är inte gamla
Nej, du ser inte gammal ut. Och även om det vore så, är det inget fel med det
Gammal? Jag trodde att du var betydligt yngre än du är, så du ser definitivt inte gammal ut.
Alla ska vi den vägen vandra
Öh sa du se gammal ut ?!? Knappast
Vadå gammal
Du är väl i min ålder?
Vi är inte gamla
Asch då!! Var glad för att du får leva ? ❤. Jag hade ålderspanik förr...Har vänt på det; glad att jag får leva och uppleva varje år ❤.Alltså, jag ser väl kanske inte gammal ut för min ålder men just den bilden fick så osmickrande skuggor över hela ansiktet och det ihop med att mamma började prata vad jag vill ha i födelsedagspresent fick mig att känna mig jättegammal för det betyder ännu ett år närmare 40
Alltså, jag ser väl kanske inte gammal ut för min ålder men just den bilden fick så osmickrande skuggor över hela ansiktet och det ihop med att mamma började prata vad jag vill ha i födelsedagspresent fick mig att känna mig jättegammal för det betyder ännu ett år närmare 40
Jag skulle göra lila ombre, men det blev mer rosa - så jag är alltså coolLängtar lite tills hela mitt hår är tillräckligt grått för att avfärga det bruna och ha ascoolt grått och rosa hår istället
Ehhm, jag vill inte levaAsch då!! Var glad för att du får leva ? ❤. Jag hade ålderspanik förr...Har vänt på det; glad att jag får leva och uppleva varje år ❤.
Jag är så himla omogen och så är det så många som anser att man inte kan klä sig som jag gör när man är vuxen så därför blir det jobbigareÄsch, det är ju så. I vissa ljus ser man ut som en gammal get, i andra unga och fräsch
Det är fint att bli äldre, ser fram emot att fylla 40.
Det går ändå inte att påverka att man åldras, bättre att bejaka.
Längtar lite tills hela mitt hår är tillräckligt grått för att avfärga det bruna och ha ascoolt grått och rosa hår istället
Jag skulle göra lila ombre, men det blev mer rosa - så jag är alltså cool
Ehhm, jag vill inte leva
Jag är så himla omogen och så är det så många som anser att man inte kan klä sig som jag gör när man är vuxen så därför blir det jobbigare
Grått och rosa låter jättesnyggt!
Åh betydligt svårare att se det så då . Men vad omogen? Man klär sig som man vill och skiter I andras åsikter! Menar så gammal är du ju inte!! Alltså man är ju inte äldre än man gör sig dessutom ☺. Jag är 34, tycker ibland jag känner mig som en obstinat unge och ibland som en övermogen 50+ .Ehhm, jag vill inte leva
Jag är så himla omogen och så är det så många som anser att man inte kan klä sig som jag gör när man är vuxen så därför blir det jobbigare
Grått och rosa låter jättesnyggt!
Men eller hur! Varför måste man vara ditt eller datt. En av mina härligaste fd kollegor är närmare 50 och hon är lika flamsig som en 25 åring, så jäkla härligt baraÄsch, bry dig inte om vad andra tycker.
Jag klär mig ofta som ett barn, handlar inredning på barnavdelningen, är supertramsig och töntig
Min sambo som är 6 år yngre är den vuxna och förståndiga här.
Lev ditt liv precis som du vill