Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rufsig rufsig efter promenad. Jag ser så gammal ut :arghh:
FE364387-922F-4319-B509-448ADB6C671E.jpeg
 
Jag försökte ta selfies med shiban idag men hon ville inte vara med! Den här blev fin på håret tyckte jag dock, nu när det har satt sig lite. Jag tycker så mycket om färgerna! Man får ignorera att jag ser ut som mallgrodan deluxe. :D

Jag önskar att jag visste hur man lockar hår, tror det hade blivit så himla intressant.

20220326_180523[1].webp
 
Det är med viss tvekan som jag delar denna bild. Bilderna före och efter har jag delat tidigare, men inte denna.

En av mina vänner ville ta några bilder av en rosa dräng, och jag ställde upp. Hon bad mig ta ett steg bakåt, och katastrofen var ett faktum.

5CFF883E-DB47-46C3-9752-F5AD5C454C5E.webp

Man ramlar mjukt, när man ramlar på dynghögen.
 
Nej, du ser inte gammal ut. Och även om det vore så, är det inget fel med det 🤗

Gammal? Jag trodde att du var betydligt yngre än du är, så du ser definitivt inte gammal ut.

Alla ska vi den vägen vandra 😜

Öh sa du se gammal ut ?!? Knappast :)

Vadå gammal 😅
Du är väl i min ålder?
Vi är inte gamla 😁

Alltså, jag ser väl kanske inte gammal ut för min ålder men just den bilden fick så osmickrande skuggor över hela ansiktet och det ihop med att mamma började prata vad jag vill ha i födelsedagspresent fick mig att känna mig jättegammal för det betyder ännu ett år närmare 40 😓
 
Alltså, jag ser väl kanske inte gammal ut för min ålder men just den bilden fick så osmickrande skuggor över hela ansiktet och det ihop med att mamma började prata vad jag vill ha i födelsedagspresent fick mig att känna mig jättegammal för det betyder ännu ett år närmare 40 😓
Asch då!! Var glad för att du får leva ? ❤. Jag hade ålderspanik förr...Har vänt på det; glad att jag får leva och uppleva varje år ❤.
 
Alltså, jag ser väl kanske inte gammal ut för min ålder men just den bilden fick så osmickrande skuggor över hela ansiktet och det ihop med att mamma började prata vad jag vill ha i födelsedagspresent fick mig att känna mig jättegammal för det betyder ännu ett år närmare 40 😓

Äsch, det är ju så. I vissa ljus ser man ut som en gammal get, i andra unga och fräsch 😁
Det är fint att bli äldre, ser fram emot att fylla 40.
Det går ändå inte att påverka att man åldras, bättre att bejaka.
Längtar lite tills hela mitt hår är tillräckligt grått för att avfärga det bruna och ha ascoolt grått och rosa hår istället 😍
 
Asch då!! Var glad för att du får leva ? ❤. Jag hade ålderspanik förr...Har vänt på det; glad att jag får leva och uppleva varje år ❤.
Ehhm, jag vill inte leva :crazy:
Äsch, det är ju så. I vissa ljus ser man ut som en gammal get, i andra unga och fräsch 😁
Det är fint att bli äldre, ser fram emot att fylla 40.
Det går ändå inte att påverka att man åldras, bättre att bejaka.
Längtar lite tills hela mitt hår är tillräckligt grått för att avfärga det bruna och ha ascoolt grått och rosa hår istället 😍
Jag är så himla omogen och så är det så många som anser att man inte kan klä sig som jag gör när man är vuxen så därför blir det jobbigare 😕
Grått och rosa låter jättesnyggt!
 
Ehhm, jag vill inte leva :crazy:

Jag är så himla omogen och så är det så många som anser att man inte kan klä sig som jag gör när man är vuxen så därför blir det jobbigare 😕
Grått och rosa låter jättesnyggt!

Äsch, bry dig inte om vad andra tycker.
Jag klär mig ofta som ett barn, handlar inredning på barnavdelningen, är supertramsig och töntig 😁
Min sambo som är 6 år yngre är den vuxna och förståndiga här.
Lev ditt liv precis som du vill ❤️
 
Ehhm, jag vill inte leva :crazy:

Jag är så himla omogen och så är det så många som anser att man inte kan klä sig som jag gör när man är vuxen så därför blir det jobbigare 😕
Grått och rosa låter jättesnyggt!
Åh betydligt svårare att se det så då :(:heart. Men vad omogen? Man klär sig som man vill och skiter I andras åsikter! Menar så gammal är du ju inte!! Alltså man är ju inte äldre än man gör sig dessutom ☺. Jag är 34, tycker ibland jag känner mig som en obstinat unge och ibland som en övermogen 50+ 😂😂😂.
 
Äsch, bry dig inte om vad andra tycker.
Jag klär mig ofta som ett barn, handlar inredning på barnavdelningen, är supertramsig och töntig 😁
Min sambo som är 6 år yngre är den vuxna och förståndiga här.
Lev ditt liv precis som du vill ❤️
Men eller hur! Varför måste man vara ditt eller datt. En av mina härligaste fd kollegor är närmare 50 och hon är lika flamsig som en 25 åring, så jäkla härligt bara 😊
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
25 799
Senast: Enya
·
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
606
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
31 32 33
Svar
646
· Visningar
37 800
Senast: Nordthor
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 208
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp