Ha ha, ja jag tyckte helt klart att 14 grader och spöregn krävde lite mer kläder än blott jeans och solhatt .Helt underbar bild Men det känns som om din kompis fryser med tanke på vad du ansåg vara lämplig klädsel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha ha, ja jag tyckte helt klart att 14 grader och spöregn krävde lite mer kläder än blott jeans och solhatt .Helt underbar bild Men det känns som om din kompis fryser med tanke på vad du ansåg vara lämplig klädsel
Snyggt! Är det candy yum yum jag anar på läppen? Det är iaf min favorit även om jag typ inte vågar bära den offentligt
Men så otroligt fin bild! Så sällan man ser dig så! Du ser väldigt lycklig (och kär!) ut!Den här bilden tog killen på mig när vi var vid havet nu i helgen. Han dummade sig lite bakom kameran som fick mig att skratta, mitt hår har ett eget liv nu när det växer ut också.
Visa bifogad fil 75858
Tack, är lite svårt att fånga vissa ögonblick/uttryck själv på bild. Han hade väldigt kul när han fotade loss och fick mig att skratta.Men så otroligt fin bild! Så sällan man ser dig så! Du ser väldigt lycklig (och kär!) ut!
Du passar i livligt hår och skrattade ansikte Härlig bild!Den här bilden tog killen på mig när vi var vid havet nu i helgen. Han dummade sig lite bakom kameran som fick mig att skratta, mitt hår har ett eget liv nu när det växer ut också.
Visa bifogad fil 75858
Tack, är inte så förtjust i det korta håret som står rätt upp på ena sidan. Håller på att spara ut det så får stå ut med vildvuxet hår ett tag till.Du passar i livligt hår och skrattade ansikte Härlig bild!
Mvh Miks
Absolut ljuvlig bild på dig!Den här bilden tog killen på mig när vi var vid havet nu i helgen. Han dummade sig lite bakom kameran som fick mig att skratta, mitt hår har ett eget liv nu när det växer ut också.
Visa bifogad fil 75858
Den här bilden tog killen på mig när vi var vid havet nu i helgen. Han dummade sig lite bakom kameran som fick mig att skratta, mitt hår har ett eget liv nu när det växer ut också.
Visa bifogad fil 75858
Tack så mycket.Absolut ljuvlig bild på dig!
Tack, med andra ord har det betydelse för vem som är bakom kameran.Wow! Vilken härlig bild. Du strålar verkligen