När du ändå är ute o reser,kan du ta vägen förbi Ungern också?
Perfekt julshopping land
Tveksamt. Men jag kan ta Ungern en annan dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När du ändå är ute o reser,kan du ta vägen förbi Ungern också?
Perfekt julshopping land
Tveksamt. Men jag kan ta Ungern en annan dag
Många böcker som ska läsas?Tveksamt. Men jag kan ta Ungern en annan dag
Många böcker som ska läsas?
heartheartheartheartheartheartheartheartheartheartRåkade ju köpa ALLA terry Pratchett på ett bräde
Nu ska du inte vara sån,eller så skeppar vi din valp till Ungern så hämtar hon alla därBlir kanske en smula stressigt om du ska hinna snärta iväg till Ungern och tillbaka mellan ankommande och avgående flyg
Nu ska du inte vara sån,eller så skeppar vi din valp till Ungern så hämtar hon alla där
Nu ska du inte vara sån,eller så skeppar vi din valp till Ungern så hämtar hon alla där
Råkade ju köpa ALLA terry Pratchett på ett bräde
Äsch då,tänkte inte på att du redan betalat,mitt land är lättare att åka till då i princip alla flygbolag åker dit,det är bara hundbiljetterna som kan trassla pga alla som importerar för föräljning..............hostBetalar du för alla nya biljetter, så visst går det fint för min del
Vaken tjej Men alla är väl även en till mig o en till GnistAlla?! Hur många ska du ha hit?!
Vaken tjej Men alla är väl även en till mig o en till Gnist
Men för att svara på frågan 4 då den 5e går direkt till dk o hämtas av lilla syster
Kan vi packa min mops i sammaGrannens tik är nu i höglöp och Billy låter som tinnitus. JAG BLIR GALEN!!!
I morgon bokar jag tid för kastrering. Tanken på det är det enda som får mig att inte packa ner honom i flyttkartong just nu.
Kan vi packa min mops i samma
Ja eller hur ,en ska faktisk få byta plats med mopsen ,en ska till en av mina valpköpare och dom andra 2 vet jag inte förrän jag träffar dom (du vet andning o så)Hundhoarder