Bra jag kommer i morgonAlltså jag är ju spekulant på din mops
Fattar inte hur det har kunnat eskalera såhär med Billy. I 6,5 år var han knappt brydd. I drygt ett år har jag sett att det har tilltagit, men nu är det fan outhärdligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jag kommer i morgonAlltså jag är ju spekulant på din mops
Fattar inte hur det har kunnat eskalera såhär med Billy. I 6,5 år var han knappt brydd. I drygt ett år har jag sett att det har tilltagit, men nu är det fan outhärdligt.
Alltså jag är ju spekulant på din mops
Eller kanske inte,dom 2 första studsen på köksskåpet har jag inte ens sträckt mig efter godisburken.Alltså jag är ju spekulant på din mops
.
Eller kanske inte,dom 2 första studsen på köksskåpet har jag inte ens sträckt mig efter godisburken.
Det är flera lampor tända,tror det är kameran som bråkar och jag som är teknisk idiot.Du får väl tända en lampa eller två så man ser den svarta faran lite bättre.
Kompisens förra colliehane brydde sig knappt om löptikar alls förrän han var bortåt 8-10 år. Då jäklar kom han på vad han missat i livetAlltså jag är ju spekulant på din mops
Har du sett dom andra 2 videorna? kanon inkallning o skriket i bilen?@dobbis Den där mopsen kan få bo hos mig.
Bra jag kommer i morgon
Eller kanske inte,dom 2 första studsen på köksskåpet har jag inte ens sträckt mig efter godisburken.
Japp.Gissa får säga vad hon vill,men det var jag som betalade hennes maskot och jag blir galen på den.Ska du byta ut moppan???
Japp.Gissa får säga vad hon vill,men det var jag som betalade hennes maskot och jag blir galen på den.
Har du sett dom andra 2 videorna? kanon inkallning o skriket i bilen?
Har bara sett skriket i bilen. Älskar hur vild den är.
Hon är hemsk,men skitkul om man gillar ljudliga virrpannor som vill jobba o helst mycket "torkarpannansymbol"Har bara sett skriket i bilen. Älskar hur vild den är.
Hon är hemsk,men skitkul om man gillar ljudliga virrpannor som vill jobba o helst mycket "torkarpannansymbol"
Nu vill jag att Svansson ska komma hit och julpyssla med migIdag har jag utsatt Svansson för lite djurplågeri enligt honom, lite kreativitet om ni frågar mig Som ni förstår så älskar han såklart att julpyssla och leka med saxar
(Han fick lite lammfärs som plåster på såren så nu snarkar han nöjt i sin bädd)