Fortsätt försöka

Tredje dagen med modafinil och jag mår ännu sämre. Är det någon annan som tar eller har tagit den och vet om det kan ta ett tag för den att verka ordentligt? Jag har svårt att hitta någon tydlig information om den. Vet inte om det överlag inte finns så mycket information eller om det är vajsing på min google fu pga väck i huvudet

Jag har tidigare sagt att Floor inte ska ställas ut pga det hon har varit med om, men hon är verkligen i toppskick både fysiskt och psykiskt och verkar äntligen ha hämtat sig helt och hållet från vanvården (PEPPAR PEPPAR!!!), men jag kommer aldrig att våga prova att ge henne något med gluten eller gasbildande grönsaker ändå. Det känns väldigt onödigt att utmana ödet nu när hon mår så bra och är så glad! Jag hoppas verkligen att jag kommer iväg så jag kan visa hennes uppfödare hur fin hon är nu för hon har inte träffat henne sedan jag fick hem henne och då var hon bara skinn och ben.
Sirenia får stanna hemma för hon och Floor möter varandra för båda går i tantklassen och hon har blivit ställd tidigare och visat att hon inte tyckte om det så då får hon slippa det

En sådan dag när allt svänger satan, men jag har iallafall fått en del gjort och dalarna har inte varit hela vägen ned i helvetet utan stannat i källaren. Just nu har jag kört fast. Största problemet är alltid när ett moment tar slut och ett annat egentligen ska börja, men istället för att börja så kommer ångesten och jag kör fast. Det räcker med att tex tråden tar slut när jag syr. Det är inte bara att byta den och fortsätta och det är jättestörigt!

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 323
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 216
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 705
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar