Fortkörning i Norge

kamomillo

Trådstartare
En ung kille med svenskt körkort åker dit för fortkörning med lastbil i Norge.
Körkortet ryker på en gång, men han får fortsätta att köra yrkestrafik i Sverige???? Eller????
Det blir förhör i Norge, och advokaten tycker inte att han ska erkänna. Det gör han inte heller. Vad händer nu?

* Jenny * Bara nyfiken!

Körkortet ryker på en gång, men han får fortsätta att köra yrkestrafik i Sverige???? Eller????
Knappast troligt, har han inget körkort så har han inget körkort och har han inte det så får han inte lagligt framföra vare sig lastbil eller bil alls liksom.

Min tanke också, men jag hittade något kryptiskt på nätet, om att polisen var tvungen att beslagta kortet personligen här i Sverige om det skulle vara indraget även här.

* Jenny *

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 178
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 448
Relationer Kör anonymt nick, kommer någon på vem jag är så håll det för er själva. Jag och killen har varit tillsammans ca 1 år. Vi har intressen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
15 755
Senast: Exile
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila