Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror ju helt på ryttaren. Mjuk, uppmärksam och följsam, lyhörd för taktrenhet så fixar det sig säkert.Jag undrar för att jag dels bara ridit i ett par år, dels för att jag aldrig ridit storhäst, men också för att jag hörde någon säga att det inte skulle vara bra.
Hur skiljer sig hjälperna egentligen?
Att vi har längre läder är ju en sak, som också påverkar hur hjälperna går fram, och det borde ju också påverka sitsen?
Hur skiljer sig hjälperna egentligen?
Att vi har längre läder är ju en sak, som också påverkar hur hjälperna går fram, och det borde ju också påverka sitsen?
Jag har en medryttare på gång, och då hon inte ridit islandshäst tidigare, men är väldigt erfaren på många andra sätt, så undrar jag om det kan förstöra gångarterna på min häst om hon blir riden med "storhästhjälper?
Jag har en medryttare på gång, och då hon inte ridit islandshäst tidigare, men är väldigt erfaren på många andra sätt, så undrar jag om det kan förstöra gångarterna på min häst om hon blir riden med "storhästhjälper?