Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Buns n' Roses
Påminner om brorsan kompis som klottrade Guns Rosor på glasskiosken i Bovallstand.
Lät inte riktigt lika hårt som orginalet
Vad är det med dansband och skivomslag!
Yess, den är underbar!Har du läst bloggen katastrofala Skivomslag?
Vad är det med dansband och skivomslag!
Varför tipsade du om den? Jag har både svår att somna pga kramp i skrattmusklerna och har nästan kissat på mig.Har du läst bloggen katastrofala Skivomslag?
Det finns en del av hans omskrivna skivor i samlingen. Vackrast är berättelsen om han som satte sig på kvarnstenen för att dö.Har du läst bloggen katastrofala Skivomslag?
Jag har bekanta i coverbandet Guns Trosor.Finns ett dansband här i trakterna som faktiskt heter Guns Rosor
Jag sitter och gråter av skratt på jobbet nu. Herregud!Har du läst bloggen katastrofala Skivomslag?
Egentligen är det högst orättvisa omdömen - många av omslagen var säkert moderna och fräscha för sin tid, men det spelar mindre roll, det blir skrattkramper ändå.Jag sitter och gråter av skratt på jobbet nu. Herregud!
Jag var tvungen att lämna kontoret en stund när denna dök upp.Egentligen är det högst orättvisa omdömen - många av omslagen var säkert moderna och fräscha för sin tid, men det spelar mindre roll, det blir skrattkramper ändå.