Tranan
Trådstartare
Det känns som en gitarrist i ett hårdrocksband.Lennie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns som en gitarrist i ett hårdrocksband.Lennie?
håller med om detLena var ett bra alternativ. Känns rätt med åldern också. För mig blir det lite märkligt med en medelålders person som heter Wilma eller Hilda.
tackNu har jag hittat första avsnittet (vet att det finns ett till, där Lark ger goda råd till andra, letar vidare).
Podden heter The Gayly Prophet, avsnittet heter Bonus! So very queer och är från 30 juni 2019. Finns iaf på podcaster och Spotify.
18 min in börjar Lark prata om att vara queer, 29 min in om att vara trans.
Det är ett jättefint namn, passar dig!Nu provar jag det namnet en vecka!
Nu provar jag det namnet en vecka!
Lena är bra på dig.funderar på att byta efternamn med.
Jacqueline kanske?Jaquell <--- gillar jag för den har ett Q!
Lennart
oh jag har hängt mycket på dem, och har fått många nya kontakter,
Och namn var något som jag trodde jag hade klart för 3 år sedan, men inte.
Så härligt att du har hittat rätt! Ja resan är skakig, men den har blivit lättare nu.
One topic, Jammidadger har varit bra stöd i början.
Det känns som en gitarrist i ett hårdrocksband.
Jag är inte så förtjust i det namnet och vad det bär med sig för mig.
Leni? Heter ju Heidi Klums dotter.
Lenni, Lennie, Lenny osv är vanliga smeknamn på Lennart här i Tyskland men samtidigt könsneutrala.
Linnea är jätte fint. Men min kusin heter detNågot namn jag älskar är Linnea
Jessica är också fint men Linnea är för mig alltid en mjukare och mer positivt laddat namn. Vet ej varför
Fiiint!Jag känner inte dig, men tänkte spontant Jessica. Det är bra om ens namn går att uttala på både svenska och engelska i dagens samhälle, och är lätt att stava rätt. Så att det håller i längden liksom.
Vill du spexa till det online kan du ju stava det Jessiqa .
Du har ju ett sagolikt vackert efternamn! Men känns det rätt så byt ut det med - du kan hitta ett lika vackert, kanskefunderar på att byta efternamn med.
Han är så varm och intelligent. Jag har inte sett att bli Lee än. Jag känner att den kan beröra mig lite väl nära.Jammidadger brukar jag också kolla på, tycker han har så härlig varm energi .
Jag gissar att du kollat på Att bli Lee, det är ju också en person som valt att ta steget lite senare i livet.
Jessica är fint, det kan ju också förkortas till mer könsneutrala Jess om man vill använda det under en övergångsperiod eller i vissa sammanhang om man inte vill att namnet ska outa för mycket.
Tack. Jag tror att det är svårt att se det självDu har ju ett sagolikt vackert efternamn! Men känns det rätt så byt ut det med - du kan hitta ett lika vackert, kanske