Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser bara denna bild, men det kanske blir rätt?Mmm inte illa men jag gillar Jessica just nu, får se om en vecka!
Bra, det är din bild av dig som det ska klicka med. Det är ett fint namn som låter vänligt.Mmm inte illa men jag gillar Jessica just nu, får se om en vecka!
Det tror jag passar dig perfekt. Och vilken ynnest att få följa med på din resa.Nu provar jag det namnet en vecka!
Sa det igår säger det igen. Ni alla är så underbara. Så det är inte kokt vad fina ni är.
Jag ser mig inte som modig. Men jag förstår vad du menar. Jag tar det som en komplimang.Det tror jag passar dig perfekt. Och vilken ynnest att få följa med på din resa.
Stort.
Du är så modig!
Det är bra. Det var i högsta grad menat som en sådan.Jag ser mig inte som modig. Men jag förstår vad du menar. Jag tar det som en komplimang.
Om jag har tur HRT men inga löften gesVad händer då? Har följt din tråd och tycker du är fantastisk. Ett föredöme som kommer göra att andra vågar och kanske tack vare dig tidigare i livet.
Du låter väldigt mycket som min vän M - hon kände sig inte alls modig utan snarare rätt liten och ynklig på många sätt, men det hon gjorde var ju modigt (enligt henne själv dock bara nödvändigt för hennes egen överlevnad) och hela resan GJORDE henne till en modigare person. Mindre ängslig, mindre mån om att passa in, mer sig själv. Kanske fanns allt det där i henne från början (och även i dig?), men det kom liksom inte ut förrän HON kom ut! Jag har ofta tänkt på henne som en fågeln Fenix - att hon var tvungen att förstöra sin gamla person (”han”) för att resa sig ur askan och bli sitt verkliga jag (”hon”).Jag ser mig inte som modig. Men jag förstår vad du menar. Jag tar det som en komplimang.
Det är väldigt mycket så.Du låter väldigt mycket som min vän M - hon kände sig inte alls modig utan snarare rätt liten och ynklig på många sätt, men det hon gjorde var ju modigt (enligt henne själv dock bara nödvändigt för hennes egen överlevnad) och hela resan GJORDE henne till en modigare person. Mindre ängslig, mindre mån om att passa in, mer sig själv. Kanske fanns allt det där i henne från början (och även i dig?), men det kom liksom inte ut förrän HON kom ut! Jag har ofta tänkt på henne som en fågeln Fenix - att hon var tvungen att förstöra sin gamla person (”han”) för att resa sig ur askan och bli sitt verkliga jag (”hon”).
Oj det gick fort?Om jag har tur HRT men inga löften ges
JaOj det gick fort?
Eller har du gått på utredning innan?
Böjade för ett barn tag sen
Aha
Kan vara åldersskillnaden som gör detAha
Har tagit sonen över 2 år att komma dit. Han väntar ff på att få börja med testosteron, men det blev så iom flytten då han får byta mottagning
Men de sa i Alingsås att det går fortare i Stockholm
För min vän, som bor i Stockholm, tog det ca ett år av utredning och samtalsterapi innan hon blev ”godkänd” för HRT (då hade hon dock redan ”självmedicinerat” med östrogen ett tag)Aha
Har tagit sonen över 2 år att komma dit. Han väntar ff på att få börja med testosteron, men det blev så iom flytten då han får byta mottagning
Men de sa i Alingsås att det går fortare i Stockholm