Måste man älska sig själv? Är det OK att känna att man gör sitt bästa, just nu - här?Visa bifogad fil 113694
Britt Frank är en sann inspiration!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste man älska sig själv? Är det OK att känna att man gör sitt bästa, just nu - här?Visa bifogad fil 113694
Britt Frank är en sann inspiration!
Nej man kan leva utan kärlek, jag hatade mig själv i många år. men vad för liv var det? Klart att sitt bästa är alltid bra. Det är tillräckligt. Livet har väldigt få måsten.Måste man älska sig själv? Är det OK att känna att man gör sitt bästa, just nu - här?
Det var en väldigt vacker bild. Hoppas du får en bra helg Jessica!Ska köra med Jessica en vecka till, för jag gillar det.
sen fick jag en sån bild som verkligen talar till mig.
Visa bifogad fil 113742
Den är derdan jätte bra, ätit pizza me den äldsta och packat saker,Det var en väldigt vacker bild. Hoppas du får en bra helg Jessica!
jag blir så fånit gld av att du säger namet.Det var en väldigt vacker bild. Hoppas du får en bra helg Jessica!
Låter som att du har hittat ditt namnjag blir så fånit gld av att du säger namet.
Jag tror verkligen det. Skrev det i ett annat forum att om namnet lever till slutet av juni så är det som gällerLåter som att du har hittat ditt namn
Tack så jättemycket .Åh vilken härlig tråd och vilket modigt och bra beslut att våga vara dig själv!
Jessica är ett fint namn!
Var rädd om dig.Jag ska nu träffa min bror. För han bad mig riktigt snällt. Men en enda skitsak så går jag.
Ingen fara. Han är lugn och sköter sig. Detta är ok.Var rädd om dig.
varför kan man känna sig så stark på förmiddagen och sen vara full av tvivel på kvällen?
det måste vara hemskt att känna att man har noll kontroll.För att nåt händer med en på kvällen. All oro, ångest och dumma tankar kommer krypande.
Talar alltså utifrån hur jag har det, även om mina känslor mer handlar om att ha noll kontroll än att hitta en ny identitet (eller kanske snarare ta fram en undangömd?).
det måste vara hemskt att känna att man har noll kontroll.
just nu känner jag mig så falsk.
vist jag umgicks med min bror och det var nästan normalt.
men det tog så mycket energi
Det där kan jag känna igen mig i mycket att det skiftar enormt under en och samma dag. Fast inte inom kön och identitet utan helt andra saker. Tvivlet kan vara enormt starkt ena stunden och som bortblåst nästa.varför kan man känna sig så stark på förmiddagen och sen vara full av tvivel på kvällen?