Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
DET kan jag verkligen hålla med om. Det är magiskt ibland. Hitta de där små kornen av tillfredställelse o det där när man bara vet att det är rätt.
Jag älskar mest när man passerar en gräns man aldrig trodde man kunde passera, sen få den otroligt starka euforin flödandes över en. Den kommer som en störtflod och omöjlig att dölja eller att stoppa. Den tar di fram till nästa gräns. som man passerar ibland av bara farten för man är hög på livet.
 
Jag älskar mest när man passerar en gräns man aldrig trodde man kunde passera, sen få den otroligt starka euforin flödandes över en. Den kommer som en störtflod och omöjlig att dölja eller att stoppa. Den tar di fram till nästa gräns. som man passerar ibland av bara farten för man är hög på livet.
Så är det verkligen. Nu är jag ngr år ”före” dig. O jag säger så här; Det blir bättre. 😉
 
Jag ska träffa min psykolog på torsdag, och det för faktiskt något jag ser fram emot.
Det finns bara en sak jag inte har gjort än som hon har bett mig. och det är att se dokumentären om Lee.
Jag tror inte att jag klarar det. men jag försöker gå över den gränsen med.
vem vet vad som händer fram till torsdagen?
 
Jag ska träffa min psykolog på torsdag, och det för faktiskt något jag ser fram emot.
Det finns bara en sak jag inte har gjort än som hon har bett mig. och det är att se dokumentären om Lee.
Jag tror inte att jag klarar det. men jag försöker gå över den gränsen med.
vem vet vad som händer fram till torsdagen?
Jag har inte heller sett den dokumentären, vi kan välja en dag och se den båda två? :) Som gal pals sådär. :D
 
Jag ska träffa min psykolog på torsdag, och det för faktiskt något jag ser fram emot.
Det finns bara en sak jag inte har gjort än som hon har bett mig. och det är att se dokumentären om Lee.
Jag tror inte att jag klarar det. men jag försöker gå över den gränsen med.
vem vet vad som händer fram till torsdagen?

Jag har inte heller sett den dokumentären, vi kan välja en dag och se den båda två? :) Som gal pals sådär. :D

Jag kan joina. Har inte heller sett den. 🙂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 072
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 956
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 988
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp