Underbar !Ska köra med Jessica en vecka till, för jag gillar det.
sen fick jag en sån bild som verkligen talar till mig.
Visa bifogad fil 113742
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbar !Ska köra med Jessica en vecka till, för jag gillar det.
sen fick jag en sån bild som verkligen talar till mig.
Visa bifogad fil 113742
det är det verkligen, svårt och ett helvete, men ibland är det fan underbart.
DET kan jag verkligen hålla med om. Det är magiskt ibland. Hitta de där små kornen av tillfredställelse o det där när man bara vet att det är rätt.det är det verkligen, svårt och ett helvete, men ibland är det fan underbart.
Jag älskar mest när man passerar en gräns man aldrig trodde man kunde passera, sen få den otroligt starka euforin flödandes över en. Den kommer som en störtflod och omöjlig att dölja eller att stoppa. Den tar di fram till nästa gräns. som man passerar ibland av bara farten för man är hög på livet.DET kan jag verkligen hålla med om. Det är magiskt ibland. Hitta de där små kornen av tillfredställelse o det där när man bara vet att det är rätt.
Så är det verkligen. Nu är jag ngr år ”före” dig. O jag säger så här; Det blir bättre.Jag älskar mest när man passerar en gräns man aldrig trodde man kunde passera, sen få den otroligt starka euforin flödandes över en. Den kommer som en störtflod och omöjlig att dölja eller att stoppa. Den tar di fram till nästa gräns. som man passerar ibland av bara farten för man är hög på livet.
så roligt för dig!Så är det verkligen. Nu är jag ngr år ”före” dig. O jag säger så här; Det blir bättre.
hoppas att du blir en bättre man än vad jag var!Så är det verkligen. Nu är jag ngr år ”före” dig. O jag säger så här; Det blir bättre.
Haha...min resa gick inte riktigt åt det hållet. ;Dhoppas att du blir en bättre man än vad jag var!
Ska du hålla mig på raster eller ska jag inte få vetaHaha...min resa gick inte riktigt åt det hållet. ;D
Jag håller dig.Ska du hålla mig på raster eller ska jag inte få veta
Jag antar att jag förtjänar det!Jag håller dig.
Det sägs att tiden förändrar saker, men man måste faktiskt ändra dem själv.”Att våga är att förlora fotfästet för en liten stund, att inte våga är att förlora sig själv”
Jag har inte heller sett den dokumentären, vi kan välja en dag och se den båda två? Som gal pals sådär.Jag ska träffa min psykolog på torsdag, och det för faktiskt något jag ser fram emot.
Det finns bara en sak jag inte har gjort än som hon har bett mig. och det är att se dokumentären om Lee.
Jag tror inte att jag klarar det. men jag försöker gå över den gränsen med.
vem vet vad som händer fram till torsdagen?
Jag ska träffa min psykolog på torsdag, och det för faktiskt något jag ser fram emot.
Det finns bara en sak jag inte har gjort än som hon har bett mig. och det är att se dokumentären om Lee.
Jag tror inte att jag klarar det. men jag försöker gå över den gränsen med.
vem vet vad som händer fram till torsdagen?
Jag har inte heller sett den dokumentären, vi kan välja en dag och se den båda två? Som gal pals sådär.
gärana! men jag kommer att gråta, för jag gör det för allt just nu!Jag har inte heller sett den dokumentären, vi kan välja en dag och se den båda två? Som gal pals sådär.