Det får man! Jag antar att vi bara har ikväll och imorgon på oss om du vill hinna innan psykologen på Torsdag.gärana! men jag kommer att gråta, för jag gör det för allt just nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det får man! Jag antar att vi bara har ikväll och imorgon på oss om du vill hinna innan psykologen på Torsdag.gärana! men jag kommer att gråta, för jag gör det för allt just nu!
Den är oerhört varm och fin men också smärtsam. Och viktig!gärana! men jag kommer att gråta, för jag gör det för allt just nu!
I kväll blir svårt då jag redan har tagit sömnpiller. så jag går offline snartDet får man! Jag antar att vi bara har ikväll och imorgon på oss om du vill hinna innan psykologen på Torsdag.
Om du orkar kan vi satsa på imorgon! Eventuellt kikar jag ikväll, men jag lovar i så fall att inte skvallra, utan bara bolla om du vill.I kväll blir svårt då jag redan har tagit sömnpiller. så jag går offline snart
gärana! men jag kommer att gråta, för jag gör det för allt just nu!
Satsar i morgon för jag känner redan att jag är påverkadOm du orkar kan vi satsa på imorgon! Eventuellt kikar jag ikväll, men jag lovar i så fall att inte skvallra, utan bara bolla om du vill.
Du gör det inte lättare för mig. Jag har så tunn hud nu!Jag grät också och då har jag ändå ingen personlig koppling varken till resan eller personen, så risken är nog stor. Men jag hoppas och tror att det blir en värmande och befriande gråt, det var det för mig
Ska vi göra det över teams eller något sånt?Om du orkar kan vi satsa på imorgon! Eventuellt kikar jag ikväll, men jag lovar i så fall att inte skvallra, utan bara bolla om du vill.
Jag har inget sådant, jag tänkte mest titta på varsitt håll och bolla. Om du har andra ideér hakar jag på om jag kan, så länge det inte är video.Ska vi göra det över teams eller något sånt?
Jag har ingen webbkamera! jag gillar inte att vara på "tv" men något borde gå.Jag har inget sådant, jag tänkte mest titta på varsitt håll och bolla. Om du har andra ideér hakar jag på om jag kan, så länge det inte är video.
Jag är helt okej med att bara bestämma en tid, kika och vara online här på Buke. Då kan fler vara med, både de som sett den tidigare och inte.Jag har ingen webbkamera! jag gillar inte att vara på "tv" men något borde gå.
Vi startar en egen tråd eller något.Jag är helt okej med att bara bestämma en tid, kika och vara online här på Buke. Då kan fler vara med, både de som sett den tidigare och inte.
Jobbar också imorgon, så det låter bra!Bestämer tid och så, jag slutar 16:00 så efter det
Sov gott nu börjar jag bli konstig så jag ska i sängen genast.Jobbar också imorgon, så det låter bra!
Kan man strema genom teams eller liknade?Har kommit hem efter jobbet och insett att jag inte kommer kunna titta eftersom den gick på TV4. Inte hittat någon uppladdning på tuben heller.
Åh, jag har varken Teams eller Discord eller någon liknande app. Facebook är tillräckligt skrämmande för mig. Jag har inte ens spotify, till mina vänners stora förtret och förskräckelse.
Jag förstår! men det funkarÅh, jag har varken Teams eller Discord eller någon liknande app. Facebook är tillräckligt skrämmande för mig. Jag har inte ens spotify, till mina vänners stora förtret och förskräckelse.