Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ok det var starkt, jag klarar nog inte del två idag. tack för att ni är här.
vet ni hur mycket detta speglar vad jag upplever!
vet ni hur mycket detta speglar vad jag upplever!
Nä nu fan bränner jag del två!
Detta måste ses!
Nä nu fan bränner jag del två!
Detta måste ses!
jag tränar varje dag, och det blir inte braAlltså Lee är mycket bättre på att sminka sig än vad jag är. Jag måste träna mer känner jag.
Det man gör blir man bra på.
jag tränar varje dag, och det blir inte bra
Gör det, del ett var som det var om mig, typ 90% var jag. del två käns inte lika starkt. men jag har inte kommit så långt än.Nu funderar jag också på att kolla...
Jag hoppas att du vågar mer, för mig handlar det mer om att existera än att våga.Jag håller med dig @Tranan del två var mycket lättare, även om jag grät lite på slutet. Tror det är dags för mig att våga mer också (även om det absolut inte är på samma nivå som dig och Lee).
Jag hoppas att du vågar mer, för mig handlar det mer om att existera än att våga.
Jag är inte stark, jag är inte modig, om jag var det hade jag klarat detta för så länge sedan.
det är så sjukt att man ska bli van att anpassa sig efter vad andra vill.Ja, jag förstår att det för dig mer handlar om överlevnad. Jag är så sjukt van att anpassa mig efter andras behov, så även om dokumentären handlade om större saker (och mer om att vara sig själv eller gå under) så satte det helt klart igång lite kugghjul i huvudet på mig. Tack för att du fick mig att se den.
Sociala människor där gruppen är jätteviktig.det är så sjukt att man ska bli van att anpassa sig efter vad andra vill.