Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag håller med dig @Tranan del två var mycket lättare, även om jag grät lite på slutet. Tror det är dags för mig att våga mer också (även om det absolut inte är på samma nivå som dig och Lee).
Jag hoppas att du vågar mer, för mig handlar det mer om att existera än att våga.
Jag är inte stark, jag är inte modig, om jag var det hade jag klarat detta för så länge sedan.

Jag hoppas att du vågar mer, för mig handlar det mer om att existera än att våga.
Jag är inte stark, jag är inte modig, om jag var det hade jag klarat detta för så länge sedan.

Ja, jag förstår att det för dig mer handlar om överlevnad. Jag är så sjukt van att anpassa mig efter andras behov, så även om dokumentären handlade om större saker (och mer om att vara sig själv eller gå under) så satte det helt klart igång lite kugghjul i huvudet på mig. Tack för att du fick mig att se den. :heart

Ja, jag förstår att det för dig mer handlar om överlevnad. Jag är så sjukt van att anpassa mig efter andras behov, så även om dokumentären handlade om större saker (och mer om att vara sig själv eller gå under) så satte det helt klart igång lite kugghjul i huvudet på mig. Tack för att du fick mig att se den. :heart
det är så sjukt att man ska bli van att anpassa sig efter vad andra vill.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Det verkar helt omöjligt att hitta ett läppcerat som funkar på mig. Hjälp mig Buke! Nu har jag köpt på mig dessa. Eucerin gör ont...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
3 241
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 037
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 332
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar