Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag håller med dig @Tranan del två var mycket lättare, även om jag grät lite på slutet. Tror det är dags för mig att våga mer också (även om det absolut inte är på samma nivå som dig och Lee).
Jag hoppas att du vågar mer, för mig handlar det mer om att existera än att våga.
Jag är inte stark, jag är inte modig, om jag var det hade jag klarat detta för så länge sedan.

Jag hoppas att du vågar mer, för mig handlar det mer om att existera än att våga.
Jag är inte stark, jag är inte modig, om jag var det hade jag klarat detta för så länge sedan.

Ja, jag förstår att det för dig mer handlar om överlevnad. Jag är så sjukt van att anpassa mig efter andras behov, så även om dokumentären handlade om större saker (och mer om att vara sig själv eller gå under) så satte det helt klart igång lite kugghjul i huvudet på mig. Tack för att du fick mig att se den. :heart

Ja, jag förstår att det för dig mer handlar om överlevnad. Jag är så sjukt van att anpassa mig efter andras behov, så även om dokumentären handlade om större saker (och mer om att vara sig själv eller gå under) så satte det helt klart igång lite kugghjul i huvudet på mig. Tack för att du fick mig att se den. :heart
det är så sjukt att man ska bli van att anpassa sig efter vad andra vill.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
2
Svar
26
· Visningar
1 088
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
1 005
Kropp & Själ Det verkar helt omöjligt att hitta ett läppcerat som funkar på mig. Hjälp mig Buke! Nu har jag köpt på mig dessa. Eucerin gör ont...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 945
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025