Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, jag har provat det. TV4 säger bara att jag ska deaktivera den, de är alldeles för smarta. Jag ville ju hemskt gärna se Nattryttarna också, men det går inte.Har du en VPN? @Sel
Vad härligt! Har alltid älskat Eddie. Men inte haft uppdaterad koll på ett gäng år. Vad fint att Suzy träder fram nu!Under tiden har härliga människan Eddie Izzard valt ett nytt namn ockå, som man får använda om man vill! Hej Suzy!
https://www.itv.com/news/2023-03-07...-name-but-says-people-can-choose-which-to-use
11 minuter, det klarade jag nu måte jag pausa!
Helt underbar person! Så jävla rolig och nästan oförskämt smart!Vad härligt! Har alltid älskat Eddie. Men inte haft uppdaterad koll på ett gäng år. Vad fint att Suzy träder fram nu!
ja tack men jag får pausa ett tag.Vill du att jag tittar tillsammans med dig?
ja tack men jag får pausa ett tag.
Jag återkommerVill du att jag tittar tillsammans med dig?
Jag återkommer
det är det, jag passar på att äta lite om det är ok
Jag är redo på 11 minAbsolut! Jag har inget särskilt jag ska göra ikväll och lär vara vaken minst till midnatt. Ta det i din takt.
Önskar att det fanns mer jag kunde göra, men jag finns iaf här och känner så djupt för den här tuffa resan du går igenom. Du är så modig!
Jag är redo på 11 min
jaSkriv bara här igen om du behöver pausa igen.