Ja så kan det varaKan vara åldersskillnaden som gör det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja så kan det varaKan vara åldersskillnaden som gör det
hoppas så annars får jag se efter andra sätt.Ja så kan det vara
Du får säga till om du vill ha stöttning i andra forum/sociala medier, när du längre fram ska visa Jessica även där. Det finns väl bukefalister utpytsade lite varstans, redo att kärleksbombaIbland har man en stund av total eufori sen slår det som en sten i ansiktet och man går till tvivel. på väg uppåt nu.
Tackar, det är bara hjärnan som inte vill spela med alltid. Jag uppskattar verkligen all hjälp. Men fan detta är inte bara rosor.Du får säga till om du vill ha stöttning i andra forum/sociala medier, när du längre fram ska visa Jessica även där. Det finns väl bukefalister utpytsade lite varstans, redo att kärleksbomba
Förstår det.Tackar, det är bara hjärnan som inte vill spela med alltid. Jag uppskattar verkligen all hjälp. Men fan detta är inte bara rosor.
Aaah..då förstår jag på ett annat sätt. Verkar fullkomligt logiskt.Stark koppling
Beroende på hur jag mår och vad klockan är och vem. Jag vet inte just nu.Aaah..då förstår jag på ett annat sätt. Verkar fullkomligt logiskt.
Från det till en annan fråga. ”Hon”, ”Han” el ”Hen”. Vad känns rätt för dig? Som det är nu?
Du är i alla fall alltid Tranan, och vi tycker om dig oavsettNär jag är på bra humör så är jag Jessica. Och det känns helt rätt och naturligt. Men jag mår sämre så då är det bara en jävla röra. Och man mår stundtals väldigt dåligt. Då vet jag inte vad jag är.
Vet du. Jag tror det är helt normalt…för oss alla. Att hitta sin identitet är fn inte lätt! Jag har gjort min resa sedan vi sågs o ALDRIG att jag trodde detta om mig själv..När jag är på bra humör så är jag Jessica. Och det känns helt rätt och naturligt. Men jag mår sämre så då är det bara en jävla röra. Och man mår stundtals väldigt dåligt. Då vet jag inte vad jag är.
Berätta gärna om din resa för mig en dag.Vet du. Jag tror det är helt normalt…för oss alla. Att hitta sin identitet är fn inte lätt! Jag har gjort min resa sedan vi sågs o ALDRIG att jag trodde detta om mig själv..
Jag blev lite rörd av den bilden. Så fin.Ska köra med Jessica en vecka till, för jag gillar det.
sen fick jag en sån bild som verkligen talar till mig.
Visa bifogad fil 113742
Jag blev väldigt rörd av den!Jag blev lite rörd av den bilden. Så fin.
och så fint att få följa din resa...
Jag fattar att det inte är rosor och enkelt alla dagar... men vi finns alltid här...