Tommie? Som ett övergångsnamn kanske?Naman som föreslagits
Inka
Rozette
Lava
Delilah
Kaia
Zoé
Daniela
Nicole
Luna
Benita
Daisy
Jaquell <--- gillar jag för den har ett Q!
Lo
Sasha
Fredrica
Heja dig som vågar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tommie? Som ett övergångsnamn kanske?Naman som föreslagits
Inka
Rozette
Lava
Delilah
Kaia
Zoé
Daniela
Nicole
Luna
Benita
Daisy
Jaquell <--- gillar jag för den har ett Q!
Lo
Sasha
Fredrica
Nej jag tycker det är för nära mitt nuvarandeTommie? Som ett övergångsnamn kanske?
Heja dig som vågar
Jag tänker i samma tema.Tommie? Som ett övergångsnamn kanske?
Heja dig som vågar
Ja, det är så jag känner, vill inte vara nära den gamla.Jag tänker i samma tema.
@Tranan - hur låter Tammy? I mina ögon ett fint och passande namn
Du får smaka på alla namnförslag du får, och som fler skrivit - låt det ta lite tid. Även om jag förstår att du vill ändra allt nu nu nu...
Alla till dig!
Edit: Såg nyss att du svarat att det är för lika, synd! Du vill hitta något helt annorlunda?
Nej inte en Karen! den var bra tur att jag inte drack någotP.s Om jag ska vara som du vet att jag är...
Du FÅR inte heta Karen - vad du än gör så är du INTE en Karen
Byta kön.Nu har jag inte följt dig i detalj så kanske har jag missförstått något. Sorry om jag säger ngt fel. Är planen att byta identitet? Som i att byta kön eller mer leva som trans?
Tack. Då är jag med.Byta kön.
Inga problem, har funderat på alternativ men det funkar inte.Tack. Då är jag med.
Nej det känns fel. Inget med T i början.Tova/Tove?
Jag gillar det rikitgt mycket! Tack!Jag känner inte dig, men tänkte spontant Jessica. Det är bra om ens namn går att uttala på både svenska och engelska i dagens samhälle, och är lätt att stava rätt. Så att det håller i längden liksom.
Vill du spexa till det online kan du ju stava det Jessiqa .
Nja inte direkt,
Gillar det!Eriqa. Låter lite feminimt tufft. Och internationellt fungerande. Och med q.