Förslag på hopphingst

Bison

Trådstartare
Stoet är Hannoveranare e Contendro I - Buenos Aires med massa hopp och fina meriter.

Ägaren vill ha bra lynne, trevliga gångarter, inte ge stora avkommor och till begränsad budget.

Tips mottsges tacksamt 😊

Har tyvärr inte koll på vad de olika hingstarna i Sverige kostar, men man brukar kunna spara in en del på avgifter etc om man väljer en hingst som står på samma station som stoet. Kolla vilka stationer ni har i närområdet och vad de har för hingstar?

Tänker Fetcher N? Vettig storlek, temperament och gång :) Dessutom bra villkor, 17 dygn och levande fölavgift.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 687
Avel Har ett fullblod jag tagit tre avkommor på. Hon ger fantastiskt temperament , men nu tror jag det bara går och ta ett föl till på henne...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 953
Senast: Karoliten
·
Avel Vi har ett äldre sto som gett väldigt fina avkommor. Vi har sagt att stoet inte ska betäckas fler gånger med tanke på ålder. Efter...
Svar
1
· Visningar
1 112
Avel Jag har ett dilemma och skulle uppskatta åsikter utifrån! Jag har ett, i både mina och andras ögon, fantastiskt sto e quite easy. Hon...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka