kamomillo
Trådstartare
Jag blir så nyfiken på vad ni föräldrar tycker att ni kan kräva av barnomsorgen???
När jag läser här är det uppenbart att föräldrar har väldigt olika krav.'
Vi ska inte försova oss,
Vi ska Alltid lyckas klä barnen perfekt (oavsett vilka kläder barnen har med sig)
Vi ska ha datorer till barnen,
Vi ska vara ute massor/ inte vara ute när det är dåligt väder.
Vi ska se till att Alla barn fått i sig maximalt med BRA mat, oavsett vilken mat köket serverar.
Inget socker, inget fett.
Vi ska helst ha öppet dygnet runt.
Vi ska inte påpeka när föräldrar går hem och är ledig, och ändå lämnade barnen hela dagen på förskolan.
Vi ska... Vi ska.. Vi ska... trolla med knäna!
VI ÄR BARA MÄNNISKOR!!!! och dom flesta av oss ÄLSKAR våra barn och vårt jobb!!! Vi slår knut på oss själv för att göra era underbara barns vistelse hos oss så bra som möjligt!!!
Jag har lyckan att jobba på en underbar förskola, med underbara barn och föräldrar Vår dialog är på topp, och jag går sällan hem med känslan av att inte kunnat uppfylla dom flesta krav.
Men jag skulle inte söka mej till en annan förskola.....
Snälla svara! jag vill gärna ta del av hur ni tänker!!!
* Jenny *
När jag läser här är det uppenbart att föräldrar har väldigt olika krav.'
Vi ska inte försova oss,
Vi ska Alltid lyckas klä barnen perfekt (oavsett vilka kläder barnen har med sig)
Vi ska ha datorer till barnen,
Vi ska vara ute massor/ inte vara ute när det är dåligt väder.
Vi ska se till att Alla barn fått i sig maximalt med BRA mat, oavsett vilken mat köket serverar.
Inget socker, inget fett.
Vi ska helst ha öppet dygnet runt.
Vi ska inte påpeka när föräldrar går hem och är ledig, och ändå lämnade barnen hela dagen på förskolan.
Vi ska... Vi ska.. Vi ska... trolla med knäna!
VI ÄR BARA MÄNNISKOR!!!! och dom flesta av oss ÄLSKAR våra barn och vårt jobb!!! Vi slår knut på oss själv för att göra era underbara barns vistelse hos oss så bra som möjligt!!!
Jag har lyckan att jobba på en underbar förskola, med underbara barn och föräldrar Vår dialog är på topp, och jag går sällan hem med känslan av att inte kunnat uppfylla dom flesta krav.
Men jag skulle inte söka mej till en annan förskola.....
Snälla svara! jag vill gärna ta del av hur ni tänker!!!
* Jenny *