Forsättning på bildtråden 3

1709318816242.webp

Ännu en outfit med nya skorna. Jag är helt kär i dem 😍 nackdelen är att de är på tok för stora så jag får ha megatjocka strumpor i dem, men när man lyckas hitta tvåtusenkronorsskor för 270kr inklusive frakt så kan man inte vara så kräsen 😅😁
IMG_6652.webp

alltså! jag är så avundsjuk på ditt hår varje gång jag ser det 🤣🤩 men gissar på man behöver gå till frissan rätt ofta för att hålla det, men ooooh vad jag suktar efter det :rofl: blir så sugen på att göra håret så, men är för snål att gå till frissan mer än 1-2 gånger per år. (spenderar alla pengarna på hästen istället).

Taaack!! Jag älskar det!! ☺️
Jag tror jag går var 3-4 månad och bleker utväxten.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
703
Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 371
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 018
Senast: sthu
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
742
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka