Jag börjar få slut på pennor blir intressant att se hur bra tuschen håller, jag har väl rätt låga förhoppningar men det har varit kul att få öva på rit-skillsen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur har ni alla pusselsaker organiserade? Hur mycket jag än sorterar så blir det aldrig bra
Ungefär som jag försöker göra med att sortera efter material. Jag har förvaringsplatser och ett helt rum så jag ska väl inte klaga egentligen men hur mycket jag än sorterar så blir jag inte nöjd. Fast nu är det nog mest sortmentlådorna som är kaos tror jag. Tyglådorna är rätt kaos också, men just nu använder jag inte de tygerna så det kaoset har jag bara stoppat undan.Visa bifogad fil 146631
Såhär har jag sorterat i olika kartonglådor med fack från Ikea.
Har försökt dela upp utifrån projekt/material så gott som.
Förutom pärlor, metalltråd har jag Tex makrame, trä, målning, sidenband, paracord, garn osv.
Optimalt så hade jag haft en dedikerat garderob/ skåp eller ett helt rum. Men pga platsbrist har jag lagt in dom lite var som det finns plats i väntan på inspiration till nya projekt.
Vad smart att sortera upp i pågående projekt. Det ska nog jag också börja med. Så behöver inte hela bordet vara belamrat mellan gångerna.Ungefär som jag försöker göra med att sortera efter material. Jag har förvaringsplatser och ett helt rum så jag ska väl inte klaga egentligen men hur mycket jag än sorterar så blir jag inte nöjd. Fast nu är det nog mest sortmentlådorna som är kaos tror jag. Tyglådorna är rätt kaos också, men just nu använder jag inte de tygerna så det kaoset har jag bara stoppat undan.
Jag organiserade iallafall alla projekt för ett tag sedan. Fast jag behöver göra en lista på vad som ligger i alla lådorna för nu har jag råkat börja på samma projekt som jag redan har börjat på men som ligger undanstoppat så jag har glömt bort det
Visa bifogad fil 146810
Fått hem mina strykapåvinyler förra veckan och idag fick jag lite energi att prova den ena
Visa bifogad fil 151499
Tack Nu är bara frågan hur länge det sitter kvarAlltså jag är sjukt imponerad av hur noggrann du är, ser ju superproffsigt ut!
Tack Nu är bara frågan hur länge det sitter kvar
Tack! Jag gjorde baksidan på den idag och upptäckte att det holografiska tyvärr försvann när jag värmde lite för länge, men när jag värmde mindre så fastnade det inte ordentligt Jag har ju bara strykjärn så det är svårt att få rätt värme och jämnt tryck och att det är superbillig vinyl gör ju inte saken enklare för vissa ställen på den behöver mycket mer värme än andra. Menmen, jag är ändå nöjd och jag har massor av t-shirts kvar att träna på!Håller tummarna för att det klarar tvätten bra
Vad synd att inte färgen höll! Jag är också alltid ute i sista sekundenMin battle vest är rätt sönderskavd nu men det var väntat. Kommer nog göra om motiven men på tyg och sedan du fast dem istället. Får se om jag hinner det till nästa festivalsäsong eller om jag kommer på det i maj (som vanligt)
Det kan nog bli jättecoolt! Jysk brukar ha rätt höga, inte alltför dyra, tomtar, men de är ganska spinkiga så det kanske inte blir bra om du har en större skalle. Men någonstans borde det ju gå att hitta en stor som inte är svindyrTänkte försöka mig på att bygga en ganska stor Krampus-inspirerad juldekoration, hur jag ska gå till väga har jag ingen om ännu mer än att jag vill använda en djurskalle som huvud Kanske kan hitta en begagnad jätte-tomte, åtminstone 70 cm hög, och utgå ifrån?
Tack! Jag gjorde baksidan på den idag och upptäckte att det holografiska tyvärr försvann när jag värmde lite för länge, men när jag värmde mindre så fastnade det inte ordentligt Jag har ju bara strykjärn så det är svårt att få rätt värme och jämnt tryck och att det är superbillig vinyl gör ju inte saken enklare för vissa ställen på den behöver mycket mer värme än andra. Menmen, jag är ändå nöjd och jag har massor av t-shirts kvar att träna på!
Vad synd att inte färgen höll! Jag är också alltid ute i sista sekunden
Det kan nog bli jättecoolt! Jysk brukar ha rätt höga, inte alltför dyra, tomtar, men de är ganska spinkiga så det kanske inte blir bra om du har en större skalle. Men någonstans borde det ju gå att hitta en stor som inte är svindyr
Men ja, hade gärna kunnat sticka och virka men det känns verkligen inte som något jag hade varit bra på, har ingen lust att lära mig, vill bara magiskt kunna det.Jag hade velat lära mig att sticka och måla figurer, men sticka finns det inte ork till och måla är jag verkligen superkass på
Samma härMen ja, hade gärna kunnat sticka och virka men det känns verkligen inte som något jag hade varit bra på, har ingen lust att lära mig, vill bara magiskt kunna det.
Visa bifogad fil 156151
Min nya hobby är att bedazzla masker.
Wow så coola!!