Pysseltråden

Senaste rycket var att måla sulorna på ett par skor. Det blev väl inte så jättesnyggt och jag vet inte hur länge det kommer att hålla, men ändå roligare än svarta tycker jag. De är fortfarande blöta så det kan bli både finare eller fulare 😅
IMG_3080.webp

Jag hade något annat också som jag ville lägga in, men så blev jag distraherad och nu kommer jag inte ihåg vad det var för något 🙄😑

Jag behöver stora rosa knappar, helst hjärtformade, men de enda jag hittar är runda och det blir jättedyrt när man behöver många och de kostar 11kr/knapp plus frakt 😕 Jag hittar inte ens på aliexpress

När/om det flyttar hit en till hund så är jag redo 😁 Bella har alltid varit rosa. Ping var blå, Poppy grön och Pärla röd så de färgerna vill jag inte använda. Lila ville jag egentligen ha på Ping men då var det svårt att hitta pyssel i lila. Det finns d-ringar och koppelhakar i rosa och lila också, men de är dyyyra 😬 Lila reflexpärlor eller repklämmor har jag inte hittat ännu
IMG_3829.webp

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 108
Senast: MiniLi
·
Kultur Behöver lite uppmuntran och startar därför en spinoff på tråden "Låtar som verkligen betytt något": Vilken är din favorit i kategorin...
2
Svar
27
· Visningar
960
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 416

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka