Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow! Ser så bra ut! För en särskild cosplay karaktär?Visa bifogad fil 146096
Det här är mitt senaste färdiga projekt. Är sjukt nöjd med den, det bästa är att ena panelen är avtagbar och man kan använda den som väska när man är på cons, supersmidigt.
Räknas 3d-skrivar-projekt in här?
I så fall är detta min senaste skapelse: en hållare för bomullspads och tops (från nedladdad fil).
Måste komma igång med att rita fler egna filer dock, men inlärningskurvan är så löjligt brant för sånna program så det knäcker självförtroendet gång på gång .
Har gjort en egen design av en krok till hästtransporten, testat hållfasthet och ska göra ett gäng för att se om min vision går att göra till verklighet. Sen kan jag visa upp den också.
Visa bifogad fil 146034
Ja, jag tänkte det Jag måste bara hitta rosa snöre.
Det blev ju jättebra! Jag hade aldrig kunnat rita så på fri hand! Jag sitter med bakplåtspapper över mobilen och skissar konturerna och fyller sedan i missade detaljer efteråt. Sedan lägger jag dem på baksidan av vinylen med framsidan nedåt och fyller i texten från baksidan för att få ett tryck på vinylen och sedan sitter jag med en liten nagelsax och klipper ut allting. Pilligt, men inte svårt
Har mest testat freecad hittills. Har en Creality K1C som precis kommit hem, så har inte testat så mycket än.Aaah 3D-skrivare ser fram emot att få se kroken till hästtransporten! Vilket program och skrivare använder du?
Jag drömmer om en 3D-skrivare själv men med _väldigt_ begränsad yta i lägenheten så har det inte blivit av. Om jag gör mig av med någon annan skrymmande hobby så kanske...
Det är till Harley Quinn, det är mest olika versioner av henne jag cosplayar men jag gör andra karaktärer också. Senast jag var iväg cosplayade jag Jason från Fredagen den 13:e del 3 den ena dagen och Harley den andra.Wow! Ser så bra ut! För en särskild cosplay karaktär?
Och nu när jag kommit en meter så ångrade jag mig och måste plocka isär allt igen
Mellanringarna blev för tighta och så ville jag ha dit hjärtan också. Efter det så fick jag plocka isär och dela två gånger till Det blir i princip alltid såhär för jag kommer på en massa i efterhand som hade varit bättre än vad jag började med så jag är van. Men det blev rätt bra till slut tycker jag nog Jag får visa hela när jag har tillräckligt med plats för just nu är här prylar ÖVERALLTÅh nej vad jobbigt, vad var det som blev fel?
Hur har ni alla pusselsaker organiserade? Hur mycket jag än sorterar så blir det aldrig bra
Mitt brukar ligga utspritt över hela golvet Jag hade velat ha det fint sorterat och organiserat så jag slipper leta hela tiden, men det mesta brukar åtminstone ligga i samma rum. Jag har grejerna till mina marsvinssmycken rätt så organiserade, men resten är kaosÄäähm inte organiserat alls? Förvarar kaoset i en garderob där det trängs med tyger, konstnärsgrejer och friluftsprylar och i en hurts vid skrivbordet.
Just nu bor alla pennor och projektet på köksbordet