Försäkringsfråga...

Zewz

Trådstartare
Jag har de senaste månaderna försökt reda ut en mystisk hälta hos hunden, men inte kommit fram till något. Ett par besök på Djursjukhuset i Jönköping, och en rejäl slant... Dock inte så mycket varje gång att jag har orkat blanda inte försäkringsbolaget.
I helgen gick hunden och skadade sig, och vi fick åka till Växjö i söndags och sy ihop honom. Det blev ju en rejäl slant där med. Hon skickade då det direkt till försäkringsbolaget och sa att "skicka dina andra kvitton också, så bakas det ihop."
Funkar det så, när det är olika skador? Eller blandar jag ihop allt med fordon nu, där det inte är så uppskattat att man gör så :angel:

Sv: Försäkringsfråga...

Ja alla skador inom din självrisk period går på samma självrisk.
Parioden kan vara olika på olika bolag.

Åh, vilken grej. Då ska jag hem och leta fram kvitton! Tack!

Fortsätt och åk till växjö, där är dom både billigare och trevligare än Jkpg. :D:angel:

Ge voffse en krya på sig kram. :p

Jo, det har jag redan bestämt mig för. De lyckades lura ut mer av den mystiska hältan i Växjö, när de sydde ihop ett annat ben, än vad Jönköping gjorde på flera besök, med röntgen och provtagning... :devil:

juli2.jpg

Vovven låter hälsa att han mår rätt bra :)

Det är jag inte alls förvånad över.:p
Synd bara att Växjö inte har natt och helg öppet.. :(
Då är man tvungen att besöka Jkpg, eller i värsta fall Helsingborg.:crazy:

Så söt liten Pinscher.:love:

Fast jag var ju i Växjö i söndags. Så nån slags jour har de väl?

Fast du kanske tänker på någon annan praktik? Jag var ju på djursjukhuset där.

*funderar*
Ja det har du nog rätt i att dom har helgöppet!
Jag bara tänkte på sist det var akut, kom på nu att det var lördag kväll, ca tio tiden... de kunde inte ta emot, för de har natt stängt!
Så, ja du har så rätt så, visst har dom öppet, men inte natt tid.
Zizzy vimsig. :angel:

Liknande trådar

Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 848
Senast: solrose00
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 555
Senast: IngelaH
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 201
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 175
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka