Förnya licens

Reginar

Trådstartare
Hej! Jag har ett problem. Jag har tidigare löst endagslicens lektionsryttare 3 gånger och skulle nu göra samma sak. Men där man väljer vilken licens så kommer den ej upp(alltså endagslicens lektionsryttare och inte heller årslicens för lektionsryttare) och går jag in på profilen så står det bredvid gröntkort, "licens 2013". Betyder det att den har uppgraderats till årslicens för lektionsryttare? Men jag kan dock inte anmäla mig, då det står att licens krävs? Vad är det för fel? :crazy:

Sv: Förnya licens

Nu vet jag inte exakt vad lektionsryttarlicens kostar, men att den kostar 450;. verkar inte osannolikt och då är årslicensen klar:). Tror du kan se nånstans på din profil också att licens är betald.

Om du går in under "Min Sida" och "profil"
Vad står då under rubriken Licenser ?

Edit

Gick in och kollade en av "mina" ryttare och där kan jag beställa endagslicens lektionsryttare trots att hon har tre st endagslicenser redan?

Senast ändrad:

På din egen översiktsida vad står det på beställningar`Så här ser det ut på min när senaste beställningen blev en årslicens:

Licens Senior 2013 - My Jeppsson - (27491) - Ljunits-Herrestads RF
Betald 150,00 kr
Endagslicens 2013 - My Jeppsson - (27491) - Ljunits-Herrestads RF
Betald 150,00 kr

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 375
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 883
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 323
Senast: lizzie
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 299
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar