Förnya licens

Reginar

Trådstartare
Hej! Jag har ett problem. Jag har tidigare löst endagslicens lektionsryttare 3 gånger och skulle nu göra samma sak. Men där man väljer vilken licens så kommer den ej upp(alltså endagslicens lektionsryttare och inte heller årslicens för lektionsryttare) och går jag in på profilen så står det bredvid gröntkort, "licens 2013". Betyder det att den har uppgraderats till årslicens för lektionsryttare? Men jag kan dock inte anmäla mig, då det står att licens krävs? Vad är det för fel? :crazy:

Sv: Förnya licens

Nu vet jag inte exakt vad lektionsryttarlicens kostar, men att den kostar 450;. verkar inte osannolikt och då är årslicensen klar:). Tror du kan se nånstans på din profil också att licens är betald.

Om du går in under "Min Sida" och "profil"
Vad står då under rubriken Licenser ?

Edit

Gick in och kollade en av "mina" ryttare och där kan jag beställa endagslicens lektionsryttare trots att hon har tre st endagslicenser redan?

Senast ändrad:

På din egen översiktsida vad står det på beställningar`Så här ser det ut på min när senaste beställningen blev en årslicens:

Licens Senior 2013 - My Jeppsson - (27491) - Ljunits-Herrestads RF
Betald 150,00 kr
Endagslicens 2013 - My Jeppsson - (27491) - Ljunits-Herrestads RF
Betald 150,00 kr

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 732
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 196
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 376
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 486
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar