Det var fruktansvärt! Det tog över en timme innan de kom in någon som kunde berätta hur han mådde och då fick vi veta att han hade andats och skrikit efter bara någon minut. Det kunde de väl kommit in och sagt då!!!. De hade helt enkelt glömt bort oss
Jag hade haft en EDA (förlossningen tog 78 timmar och jag fick EDA sista dygnet) som hade tagit benen, annars hade jag sprungit efter. Barnens pappa var så chockad att det inte gick att få ett ord ur honom så han satt bara i en stol med huvudet i händerna och trots att jag skrek på honom så reagerade han inte. Jag fattar inte att inte någon kom in tidigare? Jag vrålade ju och skrek där inne så jag var helt hes efteråt och inte kom jag åt ringklockan heller för den hade smarthuvudena lagt undan
Men trots det så ville jag föda vaginalt nästa gång trots att jag om jag hade velat hade fått planerat snitt. Jag ville ha en normal förlossning och jag ville ha upp min bebis i famnen och höra dess första skrik. Men tyvärr är jag urdålig på att föda barn så hon föddes i vecka 33+4 med katastrofsnitt efter vattenavgång. Jag var helt borta och hade närmare 43 graders feber så när läkaren kom in och tog mig i handen och sa att de var tvungna att snitta så trodde jag att det var jag som var så rörig i huvudet att jag trodde att taket rörde sig men det var de som sprang med sängen genom korridorerna till operation. Då var det bråttom! Men det gick bra och det är det viktigaste. Jag hade gått igenom det hur många gånger som helst bara jag hade fått mina älskade barn
De är så värda det!