Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har köpt en Tennesse Walker, och jag funderar ju över varför det inte finns någon förening i Sverige som håller i allt om denna vackra ras... Eller kanske finns det det och jag bara inte hittat den?
Är det någon som vet något om detta?
Du är inte den enda som har liten ras här i Sverige.
Kravet för att få starta en rasförening är att det ska finnas så många individer att inavel ej förekommer.
Vet inte hur det är med din amerikanare och antalet på rasen i Sverige?
Hundavel & Ras
Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
Hundavel & Ras
Konstig rubrik kanske, men....
Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
Hästnyheter Det beror ju alldeles på vad det är. En hjärnskakning hade jag som förälder tagit jätteallvarligt på, medan jag tyckte det var helt okej...
Juridik & Ekonomi En liten påminnelse är också att högerregeln gäller överallt så som exempelvis inom ett parkeringsområde eller på andra öppna platser...
Trädgård & Växter Här kommer jag igen med nybörjarfrågor :D
Jag fick hjälp av er med mina murklockor för ett tag sedan. En av dem verkar ha överlevt...
Lantbruksdjur Här har 2 av 4 tackor lammat nu.
Tacka nr 1 magrade av under högdräktigheten trots mycket foder. Var väldigt orolig över komplikationer...
Ekonomi & Juridik Man kommer kunna hitta folk med bra och dåliga erfarenheter av alla bolag. Jag har haft Agria till hästar, katt och hundar i över 20 år...