Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det jag inte begriper, men coari syr säkert ihop det snart.
Om jag får gissa så antyds det att de (vi/ni) som postar flest inlägg (det har ju inte så mycket med själva TIDEN att göra, eftersom det som bekant går att klippa och klistra likaväl som det går att läsa i timmar utan att skriva ett ord) lägger minst tid i stallet och pga det får mest problem med hästarna. Bristande omvård.
Det jag helt har missat är att i vissa arbeten får man tydligen även betalt för att sova. Jag utgick ifrån att man hade arbetsuppgifter under den tiden man uppbringade lön. Alltså, arbetsgivaren betalade för en arbetsinsats och inte betalade ut lön för den tiden man sitter och kluttar på Bukefalos.
Kanske ska jag gå till mig själv och kräva lön för den tiden jag lägger ner på forumet,, jag kommer antingen bli jätterik eller få sparken omgående.
Känner jag mig själv så blir det det senare.
Det jag helt har missat är att i vissa arbeten får man tydligen även betalt för att sova. Jag utgick ifrån att man hade arbetsuppgifter under den tiden man uppbringade lön. Alltså, arbetsgivaren betalade för en arbetsinsats och inte betalade ut lön för den tiden man sitter och kluttar på Bukefalos.
Kanske ska jag gå till mig själv och kräva lön för den tiden jag lägger ner på forumet,, jag kommer antingen bli jätterik eller få sparken omgående.
Känner jag mig själv så blir det det senare.
Jag ser över min häst dagligen och hästvård på Buke är jag inte inne på varje dag ens.