Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför jag försöker skapa en undersökning om detta är för att det verkar som att många som har stora problem IRL lägger sin största tid på hästvård.
Du behöver inte svara.
Så här långt kommet så visar statestiken på att väldigt många på sitt arbete verkar tillbringa större "arbetstid" på forumet. (ngt som jag redan tidigare har observerat ) än på sin fritid med hästvård.
Visst, mkt kan man läsa in,, men det kan aldrig mätas med verkligheten.
Men jag tycker att det beror på varför man lägger ner tid på att sitta inomhus och ägna tid åt sin dator och /eller läsa annat om hästar. De senaste två åren har jag ägnat en stor del av min fritid åt att lära mig mer om näringsfysiologi, fång, insulinrtesistens mm delvis mhja buke. Jag tycker inte att det har gett mig stora problem med mina egna hästar - tvärtom så vet jag oftast själv nu hur jag ska göra.
Hur vet du när olika anv är på sitt arbetet och när de är hemma?
Sedan håller jag inte med dig om att det är bättre med praktisk erfarenhet .
Jamen flera skriver ju i tråden att dom sitter på sin arbetstid och skriver på Bukefalos.. Läser du inte inläggen???
Så du menar att jag skulle bli bättre på att laga mat och inte bränna maten om jag läste fler kokböcker??
En fråga Har du körkort och i så fall, klarade du av det enbart teoretiskt???
Jag tycker det är bra att vi inte tycker likadant,, jag vill utvecka mig i verkligheten, inte genom att läsa böcker.
Böcker hatar även att läsa förutom kalla anka,, där e det mer bilder än text.
*KL*
Att surfa Bukefalos på arbetstid, under förutsättning då givetvis att man har ett arbete där det är tillåtet och möjligt utan att inkräkta på arbetsuppgifterna, måste ju snarast se som förkovring?
tycker inte om serietidningar
Att surfa e väl en sak men att utifrån vissa "storpostares" inlägg anse det som förkovring va väl att ta i..
Mer än att det i så fall skulle vara förkovrande att man teoretiskt lär sig när det börjar lukta brännt.