förändrad hund!

Madde_padde

Trådstartare
Vet inte va som hänt med min stora kille, 8 åring som plötsligt blivit så grymt stressad, hela denna vecka skäller han massor. Träffa på en kompis igår och stog och prata i 15 minuter hela den tiden skäller han :confused:

Eller som nu satt ja honom utanför affären (eller ja bägge hundarna givetvis men) även så skäller han iallefall när ja kommer ut vet ju inte hur han var när ja var där inne..

skäller även på bilar modellen combi som åker förbi.. (han har dock perioder då han gör de, efter att han som unghund blivit livrädd för en stor hund som skällde på oss i en kombi med tonade rutor.)

Va gör man å va kan detta bero på?

Sv: förändrad hund!

Understimulerad? Är det något som ändrats i hans vardag?

Vårkänslor? Reagerar han på löptikar?

Svårt att säga när det står så lite om honom... Ras?

vi fick en kompis för 1.5 månad sen hon har precis slutat löpa, men de brydde han sig inte någe vidare om.

Såg nu att de läcker urin från honom oxå :eek:
dock hade vetrinären ingen tid förrens måndag då blir de en hälsokontroll utav honom!

hur länge har du haft den lilla ?
Hur är den i beteende ?
såg nu att det var 1,5 månad.

Dom tar ju efter varandra.
Josie är väldigt pipig och Brutus har aldrig aldrig någonsin vart pipig.
Nu piper dom tillsammans.
Brutus och Josie har bott tillsammans sen i slutet av januari och detta har kommit nu för max två veckor sen.

Senast ändrad:

nej!

men fick tid på måndag fm

dom tyckte inte de var så akut utan ska bara göra en hälsoundersökning pluss kolla urinvägsinformation

ja äter å dricker som vanligt

läcker inte mycke en pöl som ja sett!

vågar inte ens tänka på va som händer om han bli sjuk :cry:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 207
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 457
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 188
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2