Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad roligt!Min snart 8-årige son har sagt att han nog skulle vilja börja rida, vilket gör mig så glad!
Han har varit och grejat lite i stallet och tycker att det är rätt så kul.
Han har med stor glädje följt med mig och tittat på när vänners hästar fått föl.
Är själv uppväxt med lantbruk och älskade redan som liten allt runt det med djur och dyligt.
Har alltid funnits hästar på gården, men började själv inte intressera mig för ridning förrän i 12-13 års åldern.
Tyvärr driver vi inte lantbruket själva längre, det är utarrenderat sedan ett antal år och det finns inga hästar kvar hos oss längre, men det går det ju att ändra på!
Superkul ju! Jag tror ju till hundra procent att hästar är bra för barn sådär i allmänhet, tänk så himla mycket man kan lära sig av demMin snart 8-årige son har sagt att han nog skulle vilja börja rida, vilket gör mig så glad!
Han har varit och grejat lite i stallet och tycker att det är rätt så kul.
Han har med stor glädje följt med mig och tittat på när vänners hästar fått föl.
Är själv uppväxt med lantbruk och älskade redan som liten allt runt det med djur och dyligt.
Har alltid funnits hästar på gården, men började själv inte intressera mig för ridning förrän i 12-13 års åldern.
Tyvärr driver vi inte lantbruket själva längre, det är utarrenderat sedan ett antal år och det finns inga hästar kvar hos oss längre, men det går det ju att ändra på!
Omg
Tack! Dottern fick äntligen använda sin födelsedagspresent.Omg
Fint!!!
Nån här blev avis
När jag var i ponnyåldern så gjorde en stallkompis slingor på sin mörkbruna ponnys man. Alltså produkt för ljusa slingor som man använder till människohår. Därefter blev det ibland någon rosa eller lila färg i manen på de ljusa slingornaVARFÖR har vi bara svarta hästmanar i stallet för?!
Dottern skulle älska att pynta ponny sådär
Jag håller med! Vi har ju ändå en skimmel, men en svart sådanVARFÖR har vi bara svarta hästmanar i stallet för?!
Dottern skulle älska att pynta ponny sådär
Gud vad coolt!
Du har helt rätt!Älskar den lite resignerade, jaja, blicken