Föräldraledig?

A

annikasofia

Hur många föräldralediga mammor/pappor finns det här som bor i Västerort, Hässelby området?
Jag har en liten Ina på 11 veckor som jag travar runt på promenadvägarna här... det finns kanske någon som vill göra oss sällskap ngngång? :)

Sv: Föräldraledig?

Så synd att jag lämnat Hässelby för att flytta till Skåne.. Hade varit väldigt trevligt med en promenadpartner annars!

Hmm... ja det var synd! :smirk: Men hoppas att du trivs bra i skåne iaf! :)

På forumet familjeliv.se kan du säkert hitta någon i din trakt!

jag bor i jakobsberg och har en son på 2 månader och känner ingensom är föräldraledig inte så många andra heller, flyttade hit i maj-07. jag kan ta mej till hässelby för att få lite vuxensällskap.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 542
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 720
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 538
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar