för bra utbildad häst

Sv: för bra utbildad häst

Äh, vad tusan, byt tränare och köp hästen! Sålänge ni trivs tillsammans, det är ju det viktigaste!! /Fanny.
 
Sv: för bra utbildad häst

kanon att du och din stjärna trivs ihop och var allt du hoppades på..strongt gjort att byta tränare också..en tränare som tycker att du är för dålig för en bra utbildad läromästare borde ju ta det som personlig kritik för så mycket till tränare kan h*n ju inte vara då ...lycka till:bump: :bump: :bump:
 
Sv: för bra utbildad häst

Gå på din egen känsla! Om hästen är snäll trevlig och fräsch så slå till direkt!
Du har ju världens chans att utveckla din ridning i en takt som inte vore möjlig om det inte vore för en läromästare.

Slå till direkt, skaffa en mer positiv tränare!
 
Sv: för bra utbildad häst

Löp och köp!! :)

Det hadde jag gjort om jag var dig, kunne gjort den samma björntjänsten själv, men nu utbildar jag mig själv OCH hästen. Dvs jag har aldrig ridit till en häst. Men jag köpte hästen min baserat på KEMI! :banana:

Som tidigare nämnt, det är lättare att byta tränare...
Go for it! Och lycka till!!
 
Sv: för bra utbildad häst

Tycker det låter som en utmärkt häst till dej, om den är frisk och hel. KÖP DEN och du kommer att ha en jättekul tid som hästägare:) !!!.
Men det är klart det finns säkert någon som bara går lättC (i bästa fall), sparkar och bits samt har både spatt och fång för samma pris om den här nu händelsevis skulle vara för bra:devil: (hoppas du förstår skämtet)
 
Sv: för bra utbildad häst

Den tränaren hade jag sparkat på stört!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan När jag köpte min häst för tre år sedan hade jag inga ambitioner att träna dressyr/hoppning. Jag var mest intresserad av att ha en...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 193
Senast: Smulan75
·
Hästhantering * Inte den blekaste susning om var tråden skulle ligga - moderator, flytta gärna * Jag tittar ganska ofta på hästannonser och planerar...
2
Svar
28
· Visningar
8 468
Senast: Wera
·
Hästmänniskan Jag har efter månader av letande (gäller Foderhäst) äntligen hittat två som skulle passa där både jag och hästen troligtvis om inget...
Svar
17
· Visningar
1 678
Dressyr Efter att i väldigt många år ha haft som enda mål med mitt hästliv att få min nuvarande häst frisk och ridbar börjar jag nu få nog. Vill...
Svar
1
· Visningar
1 309

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp