Andas!!! Det kommer gå bra.Hästen la sig ner. Fick panik. Detta är inget för mig. Jag jobbar för fasen med krishantering.
Hästen står upp o äter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Andas!!! Det kommer gå bra.Hästen la sig ner. Fick panik. Detta är inget för mig. Jag jobbar för fasen med krishantering.
Hästen står upp o äter.
Vad snällt, tack! Ingen aning var du bor men det gäller mitt i djupaste Småland. Det ser tack och lov ut att lösa sig, men stort tack för erbjudandetJag är ju både tillgänglig o van men bor väl för långt bort?
Tack så snällt, Vetlanda är relativt nära. Förhoppningsvis ska det lösa sig, men väldigt skönt att veta att det finns lite alternativ@Fritidsryttare var i Småland bor du? Jag är också smålänning (utanför Vetlanda) och bor du i närheten av mig kan jag också ställa upp om det kör ihop sig.
Jag jobbar bara några dagar till och sen är jag ledig för fölvak i 8 v!
Min Pappa brukar säga det ända man vet säkert att det kommer ut någon gångHästen la sig ner igen och hon får det! Hon måste också vila. Som alla andra djur… Men ja, ställde sig upp o vilar igen nu. Tror inte det blir föl innan soluppgången… sen ska regna så hon kniper nog i hagen också.
Bra pappa!Min Pappa brukar säga det ända man vet säkert att det kommer ut någon gång
Det kan absolut vara från när ni kollade innehållet igår. Är det väldigt klibbigt så bildas det kristaller om det är nån som stannar precis vid öppningen.Idag hade Doris som en liten vaxpropp på ena spenen, sen kom jag på att det ev.kunde vara från igår när vi kollade innehållet i juvret, som då va genomskinligt och klibbigt? kan det vara torkat genomskinligt?
Tack för svarDet kan absolut vara från när ni kollade innehållet igår. Är det väldigt klibbigt så bildas det kristaller om det är nån som stannar precis vid öppningen.