Nåt har ju min bevisligen roat sig med för hon har stora mjölktappar idag så nu är det intensivvak som gäller på henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske blir två hagbebisar i tråden idag. Min fick psykbryt på en liten buske nyss som inte dög som klösbräda.Och vår Mamma mu är är arg som ett bi. Hon skulle ut i hagen, tror att hon tycker det är skönt och röra på sig när det gör ont. Så hon är utsläppt och lugnare häst igen.
Ja hennes husse sa fölar hon så fölar hon, inte så mycket mer att göra åt det Hon går i en bra hage för att föla i, bara gräs så långt ögat kan nå. Hon kliar sig frenetiskt och gjort hela natten. Läckt mjölk hade hon med gjord så jag. Kommer som tur var bara några droppar. Sa till henne att behålla mjölken till bebis istället. Ingen frukost ville hon heller ha en tog två tre tuggor pellets sen försökte hon öppna dörren och rymmaKanske blir två hagbebisar i tråden idag. Min fick psykbryt på en liten buske nyss som inte dög som klösbräda.
Håller tummarna för er. Du förtjänar ett föl inatt, så färdig som hon sett ut i flera dagar så borde den faktiskt behaga komma ut nu.min har läckt mjölk i flera dagar och det känns som jag har vakat i veckor...allt går ihop.
hon vandrade lite mer idag i hagen än innan o har återigen blivit arg på hennes hagkompis (som hon alltid är egentligen men senaste tiden har hon varit väldigt snäll). Hon har också börjat galoppera i uppförsbacke vid insläpp.
Nu vakar jag i bilen för jag tror det blir inatt...men just nu blir jag osäker.
Jag äter iaf chips i bilen o har packat på mig massor av kläder.
tack! Hon vilar så fint... hon har precis ätit lite lördags-snacks...Håller tummarna för er. Du förtjänar ett föl inatt, så färdig som hon sett ut i flera dagar så borde den faktiskt behaga komma ut nu.
Jag roar mig med Eurovision. Sjukt spännande med poängutdelningen, det går ju riktigt bra för oss. Cornelia var grymtur man kan fördriva tid med att läsa på fb o hästvärldens blacklist..
Fölade ert sto lite tidigt förra året också? För visst har hon lite kvar till bf egentligen? Inte så att det är för tidigt så, bara nyfiken på om hon följer samma mönster som förra året angående dräktighetslängd.Vi får se madame är jätte färdig ut för att föla, men hon kommer väl hålla på det tills imorgon natt jag lovar bara för att jag börjar jobba klockan 07.00 Ston. Är glad att vi inte ska betäcka om i år.
Du låter väldigt mycket som en person som fölvakat ett par nätter och som skulle behöva sisådär en veckas sömnUndra om min bara är fet egentligen
Imorgonkväll ska de andra gå ut på bete. Kanske hon väntar tills dess. Då är det bara mina två som är kvar inne på natten. Mindre spring då, min stallkompis sa för flera veckor sen att fölet kommer natten t måndag.
Nu känner jag att jag återupprepar mig…
Jag sov en timme i förmiddags o drömde ju att jag var på semester i Montenegro o när jag kom hem frågade en kollega mig hur det var där och jag började gråta o sa att jag ville sluta med hästar o flytta dit…Du låter väldigt mycket som en person som fölvakat ett par nätter och som skulle behöva sisådär en veckas sömn