Fölningsfoton

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Angels_fall_first
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 904
Sv: Fölningsfoton

Jättefina!
Blir det fina bilder den här gången också?

Det hoppas jag Annika =) På tal om bilder... När får vi se bilder på din hingstbebis?

För min del är spänningen olidlig. Stoet är på dygn 320 och jag vill ha mitt föl NU. Varje dag rusar jag ut i hagen och tittar under magen på henne för att se hur juvret ser ut, men hittills händer inte så mycket. *suck*

Fast den som väntar på något gott...

/AFF

Sv: Fölningsfoton

Inlägg 20060930 stoförlossning/foto. Hittar det gamla inlägget men kan banne mig inte komma på hur man aktiverar det, i alla fall lite bilder. Kolla om ni hittar...

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 037
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 745
Senast: ildiko
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
2 945
Senast: Claraclara
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 067
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka