Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte_Ung skrev:Fölet som du ser på min bild är 6 dagar på bilden.
Snart ett år i verkligheten.
Kan vi få sen en färskare bild?Inte_Ung skrev:Fölet som du ser på min bild är 6 dagar på bilden.
Snart ett år i verkligheten.
Jo, den liknar en koInte_Ung skrev:Vilken totalt omöjlig bild.
Man ser ju inte ett dugg av hur fölet ser ut.
Humelibumlan skrev:Kan vi få sen en färskare bild?
Humelibumlan skrev:Jo, den liknar en ko
Skyll inte på mig, det var bilden jag "fick"
På samma häst såklartInte_Ung skrev:På samma häst eller på nya föl?
Dottern, min fotograf, har haft krångel med sin digitalkamera, så vi är litet korta på bilder just nu.
Men vi kan se om vi kan banka igång någon av våra kameror, så att där kan bli någon bild.
Det kan dock ta några dagar.
Jag sa att den liknade en ko på bilden, inte att det var en koTilla skrev:INGEN ko....
min snuttis....
(Gillar Skäckar)
Humelibumlan skrev:Jag sa att den liknade en ko på bilden, inte att det var en ko
Vad taskig du är mot kossorna..Tilla skrev:liknar ingen ko.... Tycker han e söt jag, kor är fula
Humelibumlan skrev:Vad taskig du är mot kossorna..
Vi får väl hoppas han numera liknar en häst mer o en ko mindre?
Har du fler bilder från samma besök?
Humelibumlan skrev:Jag är nyfiken, i all välmening och vill fråga.
Denna lilla olycka som du nu tänker köpa, vad har du tänkt ha han till?
Hur är hans föräldrar o hur ser de ut exteriört?
Är det stoets första avkomma? Vad är hon för typ av häst psykiskt? Vad används hon till?
Samma frågor om fadern...
Skadehistoria på både mor o far?
Som sagt, bar nyfiken
gejsa skrev:Men vad fin han ser ut. Vad förvånad jag blev. Inte trodde jag att jag skulle få se en skäck. Jag trodde hästen skulle vara brun eller något. Han liknar min lilla halvblodsvalack som för övrigt fyller 2 år i dag. (har en egen tråd om detta)
Skickar med en bild när min bara var ca 12 timmar gammal.
http://hem.passagen.se/gejsa/bilder/f%F6lis1.JPG
Rätt så lika tycker jag.
Vi har haft en korsning som var halvblod/russ. Hon var 147 cm hög och jättefin. Hon dog i vintras hela 27 år gammal. Så visst kan man få bra blandningar. Lycka till med din!
Ingen har påstått något annat, utan ifrågasatt lämpligheten att korsa två olika raser... Viss skillnad!Så visst kan man få bra blandningar.
Det jag ville veta egentligen var hur mycket du viste om hans föräldrar.Tilla skrev:ja som kompis.. Sen om de nu funkar NH Western o lite trix.. Ja det är stoets första avkomma, i psyket är hon helt okej,dok vet juh ägarna inte riktigt då denna donna bara är 3år(travnordis)
Fadern är en 4årig hingst som yvonne bytte till sig mot en travare(toppen psyke o han är väldigt högt bärderad av dommare)
vet lixom inte vad du vill veta
gejsa skrev:Tack! På fotot är han väl eg inte så snygg än. Men nu börjar han bli det tycker jag. Med lång vit man och svans osv..
Ang kompis med sin häst.
Visst kan man vara kompis med sin häst.
Jag har 4 st kompisar i stallet.