Sv: Föl

Tilla skrev:
Än så länge så kallas han för blixten men tycker inte de passar så jätte bra,ska se..har inge på g än,men kom gärna me förslag :banana:
Nä Blixten kan han ju inte heta ;)
Lägg ut en tråd o be om namn förslag... säg till så kan jag lägga upp bilden åt dig i den tråden om du vill.. :D
Jag är jätte dålig på namn :o

Humelibumlan skrev:
Nä Blixten kan han ju inte heta ;)
Lägg ut en tråd o be om namn förslag... säg till så kan jag lägga upp bilden åt dig i den tråden om du vill.. :D
Jag är jätte dålig på namn :o

nu har jag lagt upp en till tråd.. o du får gärna hjälpa mig med bilden

Humelibumlan skrev:
Äh erkänn nu, jag vet nog att du lånade grannens gamla travsto Racer Märta för hon var så snäll och betäckte med den där shettis hingsten som var en så söt liten skäck :angel: :p

Det kunde du väl kläckt ur dig tidigare. Tänk så mycket billigare det blivit! :mad:

Jag har ett shettissto, Hon är söt och skäck. Du har möjligen inte någon gullig travhingst jag kan låna?

Snuffsan skrev:
Det kunde du väl kläckt ur dig tidigare. Tänk så mycket billigare det blivit! :mad:

Jag har ett shettissto, Hon är söt och skäck. Du har möjligen inte någon gullig travhingst jag kan låna?
Sorry :cry:
Nej, men grannen min har en ardenner/fullblod/russ/fjording hingst som är svart? fast du får skynda dig då, för han ska avlivas nästa vecka pga. av olika defekter typ HBF och spatt... men han är jätte snäll :)

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 536
Senast: Mabuse
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
601
Senast: tara
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 909
Senast: Freazer
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama