Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En bonusbild på mamma och föl! Som för övrig är av rasen Finsk häst!
(Hovis kommer nästa vecka för att verka mamma häst)
Denna bild stärker mitt resonemang av att fölet nedärver sina största genener via stoet.
Titta noga, benställningen på sto och föl är genetiskt exakta.
Gud så bra bild,, det ser skitkul ut.
Vilken sötnos!En bonusbild på mamma och föl! Som för övrig är av rasen Finsk häst!
(Hovis kommer nästa vecka för att verka mamma häst)
Denna bild stärker mitt resonemang av att fölet nedärver sina största genener via stoet.
Titta noga, benställningen på sto och föl är genetiskt exakta.
Gud så bra bild,, det ser skitkul ut.
Man skall smida medan järnet är varmt och man skall korrigera innan tillväxtzonenerna sluter sig och jag tror att det rör sig om 6 veckor
Skriver inte bara specifikt till TS utan mest för att upplysa om att det står fel i många böcker hur lång tid man har på sig
Blocken finns av en anledning.Absolut och uppdatera sig kan man göra på många olika sätt.Jo men om det skall vara klart vid 12 veckor och det inte skall gå för fort så bör man börja i tid.
och observera att jag skrev att hon skulle tala med blockutbildad hovis - innan hon slappnade av
Ingen här (i tråden) har alla block mig veterligt, det räcker inte med skicklig i detta fallet
tänk på det jag skrev att en vanlig hovis är som en distriktsläkare - men här behövs en ortoped
jämför med dig själv - inte nöjer du dig med distriktarn om du behöver en ortoped?
Blocken finns av en anledning
Jag kan inte låta bli att lägga mig i.Nyfiken bara, men menar du att din erf som hovslagare är att mammans benställning nedärvs i högre grad än pappans? Eller att mammans benställning sas 'alltid' nedärvs, plus ev påverkan från hingsten?
.
men varför tror du jag hatar dig? - tycker mest du är pinsam - särskilt nu