Haha måste köpa ny till Ella snart hon har växt ur sin ponny grimma eller den är på sista hålet på alltJaaa det stod mellan den eller en mullegrimma. Men man in väl ha två kanske nu passar storlek ponny perfekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha måste köpa ny till Ella snart hon har växt ur sin ponny grimma eller den är på sista hålet på alltJaaa det stod mellan den eller en mullegrimma. Men man in väl ha två kanske nu passar storlek ponny perfekt
Ja hon är reggad svettfux! Är lite hemligt extranöjd över det, tycker det är en så vacker färg. Väldigt Donnerhall! Hon är rätt så linjeavlad
Hon borde bli mörkfux väl? Tycker min har endel ljusare partier så tror hon luras bara
Principen är att man ska ha betalt för andras bilder eller fått fotografens tillåtelse.Jag tänkte att det var ok eftersom jag skrev vem som är fotografen? Men det kanske inte är?
(Den är härifrån: https://www.haststam.se/horse/view/186349 och den andra, på hingsten, syns det ju också väldigt tydligt vem fotografen är )
Ja de är jättefinaJa hon är reggad svettfux! Är lite hemligt extranöjd över det, tycker det är en så vacker färg. Väldigt Donnerhall! Hon är rätt så linjeavlad
Håller alla tummar för bra besked om Calle imornImorgon ska Calle till klinik. Ni fattar inte vad som sker, orkar inte ens skriva allt. Men avvänjningn gick ju åt skogen pga detta så jag måste ta med mig stoet imorgon också. Han har dessutom aldrig varit uppbunden men han måste ju bunden i släpet så har köpt en halsrem som han också kommer att få.
Imorgon ska vi då till veterinär o hovslagare. Han är kvar på lösdriften men på boxvila med sin mor. Hade fått boxplats hemmavid men ett par dagar senare kom de på att de inte ville ha in en hingst...
Vi får se vad de säger imorgon. Enligt hovslagaren på lösdriften finns det inget att göra, hästen kommer inte att bli bra eller hålla.
Imorgon ska Calle till klinik. Ni fattar inte vad som sker, orkar inte ens skriva allt. Men avvänjningn gick ju åt skogen pga detta så jag måste ta med mig stoet imorgon också. Han har dessutom aldrig varit uppbunden men han måste ju bunden i släpet så har köpt en halsrem som han också kommer att få.
Imorgon ska vi då till veterinär o hovslagare. Han är kvar på lösdriften men på boxvila med sin mor. Hade fått boxplats hemmavid men ett par dagar senare kom de på att de inte ville ha in en hingst...
Vi får se vad de säger imorgon. Enligt hovslagaren på lösdriften finns det inget att göra, hästen kommer inte att bli bra eller hålla.
Jag håller tummarna för Calle, känner så med dig. Utan att veta all info låter det som en hovbild som ätit på hovbenet om han har uppverkad hov, men oavsett vad det hoppas jag verkligen att det är precis så hattigt på det där stället som det låter i tråden, och du får en godare prognos hos veterinären.Imorgon ska Calle till klinik. Ni fattar inte vad som sker, orkar inte ens skriva allt. Men avvänjningn gick ju åt skogen pga detta så jag måste ta med mig stoet imorgon också. Han har dessutom aldrig varit uppbunden men han måste ju bunden i släpet så har köpt en halsrem som han också kommer att få.
Noella är nu 8 månader och hon får mest gå och skrota i hagen just nu.
Mycket på jobbet och orkar inte greja så mycket när jag kommer hem. Känns viktigare att hålla igång hennes mamma.
Hon växer i alla fall!
Visa bifogad fil 111869
Håller tummarna!Calle togs in direkt på operation. Så ska hämta de ikväll. Veterinären va inte så ”hoppfull” men hovslagaren var lite mer hoppfull. Men det är som det är och vi hoppas att allt blir så bra det går.
Hur har det gått för er? Jag har tänkt på dig!Calle togs in direkt på operation. Så ska hämta de ikväll. Veterinären va inte så ”hoppfull” men hovslagaren var lite mer hoppfull. Men det är som det är och vi hoppas att allt blir så bra det går.