Den andra bjässen. Hon springer också nåt så in i men är snäll och tam att både lyfta fötter, ta på grimma och leda numera. Det här med att få till en snygg bild är inte hennes grej dock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad fin hon är!Jag blir bara mer och mer förtjust i Nopreza, ska bli så spännande att se hur hon utvecklas.
Även roligt att få se och följa alla andra i tråden, både i med- och motgång.
Visa bifogad fil 95985
Vad fin hon är!
Min verkar huden ramla bort bara hon stöter till något. Har flera kala små fläckar på huvudet
JättefinVisa bifogad fil 96006
Här är inga kalla fläckar, men en maläten look ändå, måste jag säga!
Så långbent och fin!Visa bifogad fil 95991
Den andra bjässen. Hon springer också nåt så in i men är snäll och tam att både lyfta fötter, ta på grimma och leda numera. Det här med att få till en snygg bild är inte hennes grej dock
Igår träffade jag ett annat föl. Mitt föl är ju en pygmé i jämförelse! Denna var välutvecklad, fina fötter, ganska stor.
Sen kom jag hem till min pygmé, liten och ädel, ”fölfötter” o ja… hans söta uppsyn
Jag vet att han är liten och som sagt ädel, mamman fullblod, pappan rekommenderas för att förädla så vad skulle jag tro?
Men Calle mår bra, det är viktigt!
Det andra fölet ska på fölvisning idag och nej, det blir ingen visning för Calle om en månad. Även om jag skulle vilja ha stoet exteriörbedömt.
Klart du kan åka! Jag funderar på på att åka med min som har haflingermamma kul att få en bedömning tänker jag, en erfarenhet och upplevelse för både mig och hästarnaIgår träffade jag ett annat föl. Mitt föl är ju en pygmé i jämförelse! Denna var välutvecklad, fina fötter, ganska stor.
Sen kom jag hem till min pygmé, liten och ädel, ”fölfötter” o ja… hans söta uppsyn
Jag vet att han är liten och som sagt ädel, mamman fullblod, pappan rekommenderas för att förädla så vad skulle jag tro?
Det andra fölet ska på fölvisning idag och nej, det blir ingen visning för Calle om en månad. Även om jag skulle vilja ha stoet exteriörbedömt.
Varför inte? Det är inte det största fölet som blir högst bedömt. Klart du ska visa och få ditt sto bedömtIgår träffade jag ett annat föl. Mitt föl är ju en pygmé i jämförelse! Denna var välutvecklad, fina fötter, ganska stor.
Igår träffade jag ett annat föl. Mitt föl är ju en pygmé i jämförelse! Denna var välutvecklad, fina fötter, ganska stor.
Klart du törs. Få föl som hunnit släppa fölpälsen helt till visningen. Har bara haft en som släppt allt innan men hon var också väldigt tidigt född på året. Vissa klipper sina föl men det tycker jag är idioti. Det är inte pälsen som bedöms.3 veckor gammal igår och mäter 99cm över havet
Ser ut som en krigare i huvet. törs man visa dem fast de är lite trasiga?
Jag tycker det syns så tydligt på endel föl hur vita benen blir, hur högt det går. Här ser det rätt vitt ut men ibland tycker jag det syns mindre tydligt på henne. Men visst borde det väl bli lite vitt på benen?
Haflinger har ju betydligt ljusare ben än resten av kroppen, men inte helt vita och hovarna är dessutom svarta.
Visa bifogad fil 96131