Stigmata kanske ? Vacker oavsett namn ❤Stig växer så det knakar. Jag har fortfarande inte helt fastnat för nåt riktigt namn. Tror det slutar med Stig till slut, stackars häst... Visa bifogad fil 54936
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stigmata kanske ? Vacker oavsett namn ❤Stig växer så det knakar. Jag har fortfarande inte helt fastnat för nåt riktigt namn. Tror det slutar med Stig till slut, stackars häst... Visa bifogad fil 54936
Tack så jättemycket! Ja, det har vi nog diskuterat som namn innan faktiskt, jag kan dock inte hjälpa att tänka att den stackaren låter stigmatiserad Enigma är annars ett förslag som fastnat lite, det passar bokstavsmässigt bra också då jag går enligt alfabetet. Jag har lite tid tid på mig innan det är dags att skicka in pappren så klurar vidareStigmata kanske ? Vacker oavsett namn ❤
Nej, alltså om man kollar på fölet så är hon ju inte precis svältfödd och hon är riktigt stor som sagt. Vet att de till och med slagit lucern till de här två i veckan för att ge detta stoet, men allt går bara ut i mjölken.Såna ston är hopplösa. Kompisen hade en likadan. När fölet blev skadad och de hamnade på klinik ville vet anmäla. Efter 2 v på klinik där de tryckt i stoet mat såg ungen ut som en badboll och stoet hade gått upp ett kilo. De anmälde inte
Lycka till !Sally har gjort en mirakulös comeback så vi åker i alla fall och visar upp henne för @Amanda_F 's favvodomare Fullt beredd på att han kommer säga att det är en halvtråkig dinosaurie vi har, men vem vet, hon kanske showar lite och gör oss alla förvånade.
Nyduschad. Vattnet blev alldeles brunt
Visa bifogad fil 55023
Grattis till fint resultat idag Hon är verkligen en stjärna!Sally har gjort en mirakulös comeback så vi åker i alla fall och visar upp henne för @Amanda_F 's favvodomare Fullt beredd på att han kommer säga att det är en halvtråkig dinosaurie vi har, men vem vet, hon kanske showar lite och gör oss alla förvånade.
Nyduschad. Vattnet blev alldeles brunt
Visa bifogad fil 55023
Grattis till fina poängTack @Amanda_F !
Gud, det gick mycket bättre än jag vågat drömma om. Är lite chockad ännu. Inte sämre känns det att gångarten som var sämst idag (håller helt med) är riktigt bra på hemmaplan. Lite för mycket energi och strama framben för att kunna visa den riktigt. Bäst på henne är dock skallen/sinnet
Visa bifogad fil 55077
Tack @Amanda_F !
Gud, det gick mycket bättre än jag vågat drömma om. Är lite chockad ännu. Inte sämre känns det att gångarten som var sämst idag (håller helt med) är riktigt bra på hemmaplan. Lite för mycket energi och strama framben för att kunna visa den riktigt. Bäst på henne är dock skallen/sinnet
Visa bifogad fil 55077