Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket mekanik i bakkärran ser de ut att ha bägge två, super då jag tycker att min märr är helt ok bak, men det är mer frambenssprattel och hon är lite för långsam i aktionen för min smak, jag tycker de behöver en hel del kvickhet och energi bakifrån om de ska orka de mer samlade rörelserna. Min är ju till salu men jag har ingen brådska, tycker nog att det är bättre att han blir kvar än att han säljs till nån som inte kan förvalta honom då jag tror han kan bli bra med rätt matchning. Sen är han ju "tråkbrun" utan direkta tecken, dåligt ur försäljningssynpunkt krasst sett.Den här filmen är det första riktiga jag sett honom röra sig och jag tänkte också att han påminner om din! När jag var nere så stod han ju på tå så då fick jag inte se så mkt... Men 2,5 vecka kvar till min semester så snart får jag träffa honom live igen =) Jag tycker också har ser väldigt fin ut. Var inne på att sälja då det blev en hingst men nu vette tusan.
Åh vilken fin mamma häst o bebis oxå såklart!
@Molin: Tärenäs hade ett stoföl för några år sedan som de alltid fick leda för hon sket totalt i att följa med mamma från början Hon hade skitkul i fölklassen på Kumla, hon rejsade runt som en galning över hela ringen
Senaste tillskottet i stallet! Ett stoföl född 3 juni 23.50 e: Touchdown 1338 ue: Bocelli 1044.
Vilken drömstam, försökte få mitt Escudo I-sto dräktigt förra året med Clinton utan satt lyckas. GrattisVi fick en hingst till igår E: Clinton II- Escudo I. Bara 10 dagar över tiden, känns som stona är sega i år..
Vilken drömstam, försökte få mitt Escudo I-sto dräktigt förra året med Clinton utan satt lyckas. Grattis