Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Släpper ut,tar in,släpper ut,tar in och så fortsätter det tills det är varmare igen,dom ska inte ligga i blötan.Förresten, måste få fråga en dum fråga
Sist jag fick föl var det soligt och varmt så då var det inga problem med och ha mamma och föl ute, men nu. Vi ska ha regn typ hela veckan, i den hagen dom får gå i finns det givetvis ingen vindskydd (det skulle ställas ner ett men det har inte hänt så mycket där).
Har ni era inne då, lr hur gör ni?
Jag vill såklart att dom ska få komma ut och springa av sig lite liksom.
Släpper ut,tar in,släpper ut,tar in och så fortsätter det tills det är varmare igen,dom ska inte ligga i blötan.
Stort Grattis! Så fin han ärNu får även jag ansluta mig till tråden!
Efter en liten tuff start i livet vågar jag nog skriva här nu.
Igår morse - 04.40 på dygn 325 föddes ett stort och vackert hingstföl. Långa ben, förstår inte hur han fått plats i magen helt ärligt
Färgen är fux, osäker på om han förblir det lr om han blir skimmel, men jag har inte sett några vita strån runt ögonen. Han har väldigt röda ögonfransar och man.
3 vita ben, stjärn och en väldigt smal strimla samt vit fläck på överläppen
Han är PERFEKT!
Bjuder på en bildbomb!
Från idag
Ja man har ju inte så mycket att välja på om man inte har en lösdrift där stoet går in eller är helt utan.Ah men vad bra, precis som vi gjort då.
Tack för ditt svar
Stort Grattis! Så fin han är
Han måste bli skimmel, fuxar är alltid rosa precis i ögonkanten när de föds
Grattis till en sån fining skönt att det verkar ha gått bra till slut. Vilken pärs . Lycka till med gossen nu.Nu får även jag ansluta mig till tråden!
Igår morse - 04.40 på dygn 325 föddes ett stort och vackert hingstföl. Långa ben, förstår inte hur han fått plats i magen helt ärligt
Färgen är fux, osäker på om han förblir det lr om han blir skimmel, men jag har inte sett några vita strån runt ögonen. Han har väldigt röda ögonfransar och man.
Han är PERFEKT!
Bjuder på en bildbomb!
Från idag
Vilken elegant strimbläs!Lilla Kuset
Strimbläs och vita bakfötter. Jag hade inte väntat mig så mycket vitt faktisktVilken elegant strimbläs!
Nu får även jag ansluta mig till tråden!
Han är PERFEKT!
Bjuder på en bildbomb!
Från idag
Vilken söt!
Vågar dock nästan sätta 100 kr på att den blir skimmel. Det ser man om man tittar i "virvlarna" och bak vid bakbenen. Min H.H såg ut precis sådär i sin fuxfärg som föl (men med större vita tecken och rosa mule - dock aldrig några vita "ringar" runt ögonen). Han blev ju skimmel. Så din blir säkert skimmel.
Vad är det för ras på sötnosen förresten? Ridponny?