Så fin han kommer bli som vuxendagsfärska bilder på marodören.
Minen på den sista säger en del om personligheten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin han kommer bli som vuxendagsfärska bilder på marodören.
Minen på den sista säger en del om personligheten...
Tack, ja jag hoppas han får behålla sitt uttryck och sin fina resningSå fin han kommer bli som vuxen
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1949679715057697&id=100000470611264
Calle fick komma ut och lufta sig lite med mamma på fältet ikväll. Fick hjälp att filma dem.
Meeh vad tråkigt! Får se om jag pallar krångla med Youtube senare. (Han håller på o säljs, därav bomben med bild o film för tillfället).Går inte att se utan FB
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1949679715057697&id=100000470611264
Calle fick komma ut och lufta sig lite med mamma på fältet ikväll. Fick hjälp att filma dem.
Tack snälla! Ska se om jag lyckas få in en film från YT. Jag fick longera mamma häst för att han skulle visa lite galopp, med resultatet att linan störde honom (så klart). Galoppen är vanligtvis hans bästa gångart så det var lite synd för den kommer inte till sin rätt på videon. Länk kommer under dagenAlltså, vilken häst!!
Jag vill se galoppen också.
Tack snälla! Ska se om jag lyckas få in en film från YT. Jag fick longera mamma häst för att han skulle visa lite galopp, med resultatet att linan störde honom (så klart). Galoppen är vanligtvis hans bästa gångart så det var lite synd för den kommer inte till sin rätt på videon. Länk kommer under dagen
Darina och Ama går ute dygnet runt sen ett par dagar. Brukar aldrig ha de ute dygnet runt så tidigt men vädret är fantastiskt och det är torrt och fint.
De ska iväg på bete sen men vet fasen inte när man vågar släppa. Hur gamla är era föl när ni släpper på bete?
Nej ,jag hade åkt o hämtat råmjölk eller plasma medans det går att ge på flaska.
Här kommer min lilla fina, sto efter Hip Hop. Född på dygn 330.
Stoet har läckt en vecka innan. Refraktometern visade 17 när hon hade fölat. Hade ni gjort en foalcheck?
Jag hade gjort en foalcheck .
Här kommer min lilla fina, sto efter Hip Hop. Född på dygn 330.
Stoet har läckt en vecka innan. Refraktometern visade 17 när hon hade fölat. Hade ni gjort en foalcheck?