Tack för svar! Kunde inte få tag i råmjölk/plasma inatt så det blir en foalcheck.Jag hade gjort en foalcheck .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svar! Kunde inte få tag i råmjölk/plasma inatt så det blir en foalcheck.Jag hade gjort en foalcheck .
Hon är himla söt! Jag väntar oxå (otåligt) föl efter Hip Hop, min är på dygn 312.
Här kommer min lilla fina, sto efter Hip Hop. Född på dygn 330.
Stoet har läckt en vecka innan. Refraktometern visade 17 när hon hade fölat. Hade ni gjort en foalcheck?
Ja, jag är jättenöjd. Står bra på benen, ser fin ut i kroppen. Och ett sto! Då "får" jag behålla den! En hingst skulle ha sålts.Hon är himla söt! Jag väntar oxå (otåligt) föl efter Hip Hop, min är på dygn 312.
Och om du inte vill ha en sjuk fölis så är det att ta bort saltstenen.
Om jag inte kommer ihåg fel, så klättrade Mr Vain själv ut genom ett normalstort stallfönster när han var två år gammal, så man förstår ju vem han brås på... Jag förstår att du blev nervös, jag hade dött!Merida Wildheart e. Mr Vain GJ - Rubinero - Weltino
5 dagar gammal och helvild. Igår klättrade hon över en stenmur ut ur hagen och försvann i skogen tillsammans med mamman som såklart klättrade efter. Paniken när man kommer en timme efter utsläpp och ska kolla dem och de inte är kvar i hagen!
Om jag inte kommer ihåg fel, så klättrade Mr Vain själv ut genom ett normalstort stallfönster när han var två år gammal, så man förstår ju vem han brås på... Jag förstår att du blev nervös, jag hade dött!
Hon är jättefin @Marvin , väldigt passande namn också! Jag har inte hittat något som känns 100% till min ännu...