Kibani
Trådstartare
Jag går och funderar på det där med fodervärd. Jag får väl erkänna att jag först blev intresserad för att man slipper betala köpesumman, och på så vis kanske kan skaffa en valp lite tidigare. Men man säger ju att den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, så måste jag spara länge gör jag det Men man kan ju passa på att höra sig för vad det innebär att vara fodervärd iaf, så jag frågar därför:
Vad lite mer exakt innebär det att vara fodervärd?
Vad bör man ha tänkt på innan man beslutar sig för att vilja bli fodervärd istället för att köpa en hund?
Och hur stort sug efter fodervärdar finns det, det kanske varierar det beroende på ras?
Kan ju tillägga att de raser jag är mest intresserad av är Finsk lapphund och Kooikerhondje, om det är någon som vet lite mer om hur det är med fodervärdar inom de två raserna
Vad lite mer exakt innebär det att vara fodervärd?
Vad bör man ha tänkt på innan man beslutar sig för att vilja bli fodervärd istället för att köpa en hund?
Och hur stort sug efter fodervärdar finns det, det kanske varierar det beroende på ras?
Kan ju tillägga att de raser jag är mest intresserad av är Finsk lapphund och Kooikerhondje, om det är någon som vet lite mer om hur det är med fodervärdar inom de två raserna