Foderbyte och gaser!!??

Angelina

Trådstartare
Har nu haft min underbara valp hemma i tre veckor. Har haft uppfödarens mat fram till igår när jag la till lite av den nya maten. Idag på morgonen har valpen fisit en del vilket hon inte gjort tidigare (ja, det har inte märkts iallafall:o ). Vad tror ni, är det en slump eller är det pga den nya maten?

Sv: Foderbyte och gaser!!??

Funkade inte fodret valpen fick hos uppfödaren?
Låter inte så smart att byta foder på en så pass ung hund. Låt han/hon äta det den är van och byta kan man göra när dom är lite äldre och klar i kroppen.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 785
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 845
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 721
Senast: Tualma
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka